hvalfangeren Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Spiller ikke gitar men hadde jeg gjort det hadde jeg ville hatt en slik[img http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/image/eg_image.jpg[/img]Daron Malakian med en Ibanez Iceman, digger lyden på den, spesielt beretone versjonen til DM. SOAD!!! filedys ibanez k5 dreamdreamdream... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 I mine øyne er dette den feteste gitaren: (EX-400BD LTD) Den gitaren får jeg i hus 1.juli, kjøpt og kjørt fra Tyskland Gitaristen i bandet mitt som skal ha den, men blir nok noen dager hos meg først... Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 I mine øyne er dette den feteste gitaren: (EX-400BD LTD) Den gitaren får jeg i hus 1.juli, kjøpt og kjørt fra Tyskland Gitaristen i bandet mitt som skal ha den, men blir nok noen dager hos meg først... Heldigrisen E har og løst og prøv/ha en sånn! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 How about this one!!!Er ikke den sexy så vet ikke jeg NAM NAM Vis bare e ha hatt en sånn Tror jeg skal ha en sånn neste gang Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Spiller bass, og drømmer om en Warwick. Noe ala denne: Warwickbass.com mvh Pantera Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Spiller bass, og drømmer om en Warwick. Noe ala denne: Warwickbass.com mvh Pantera Om du skal ha deg en warwick så må du kjøpe 5 strengeren. Ganske kjekt å ha H-strengen slik at du kan spele litt djupare Har prøvd en slik en. Herlig sak. Bortsett fra at eg som gitarist sliter med å skjønne at den tjukkaste strengen ikkje er E. Edit: personlig kunne eg tenkt meg en ibanez JS-serie. Beste gitaren eg har spelt på. Langt bedre enn originale gibson, men dette er begrunna med mine fingra, som ikkje er verdens lengste. Halsen passa berre så jævla godt til handa mi på JS'en.. Endret 1. juni 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvor mye koster den Ibanez EDR170EX planken og hvem selger den? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 I mine øyne er dette den feteste gitaren: (EX-400BD LTD) Den gitaren får jeg i hus 1.juli, kjøpt og kjørt fra Tyskland Gitaristen i bandet mitt som skal ha den, men blir nok noen dager hos meg først... tror jeg skal kjøpe en litt billigere gitar i den serien. Ser nesten helt lik ut, bortsett fra at den ikke har sånn grip brett foran. koster bare 3000,- ca. Men er vel ikke like god lyd i den da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Humm, har fått mulig hete til å bytte Epiphone Les Paulen min mot en Epiphone Goth Explorer, er det ett godt bytte? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Eg liker ikkje Goth'en... Du får nesten berre prøve den og sjå ka du syns. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes nå Gothen er kjempe kul jeg da men Smaken er som baken. Er det noen som har prøvd den her? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Altså, kul er den, men eg syns ikkje den er serleg god å spele på. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kul er den ja Får vel nesten se om jeg får mulighet til å prøve den en gang Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Om du skal ha deg en warwick så må du kjøpe 5 strengeren. Kan nok hende det blir en 5-strengs, ja..... På min nåværende 4-strengs, tuner jeg ned til D, noen ganger lavere. Får sånn feit romle-lyd av det. mvh Pantera Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Kunne tenkt meg en slik som denne Dette er gitaren jeg har nå. Fant bare sort/hvitt bilde: Endret 19. juni 2004 av Villmink Lenke til kommentar
runela Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Å! Det er så mange rå'e gitarer folk har lyst på! koffør kan ikke bare gibson eller jackson eller et eller annet firma begynne og gi gratise gitarer til oss gitarister... Men den dyre versonen av min kelly er rå! den har jeg løst på! http://www.sound1.no/portal_2003_dynamic/a...Produkt_ID=1182 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg vil også bare få masse gitarer Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vil påpeke at det skrives "drømmegitarer" og ikke "drømme gitarer" Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ibanez, Steve Vai's signatur-modell that is. edit: Kaiern, bra quote i sig, er du fan? Totally agree. Og gjett hvem som var på konsert med Vai og Satriani _samtidig_ i Parken i København? Må vel nevnes at jeg først var på Metallicakonsert, og møtte hele bandet, Meet&Greet Angående drømmegitarer, why not Slash sin Les Paul-signatur? Gjerne den som han bruker på Welcome To The Videos.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå