tom waits for alice Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Lengter etter å holde rundt en Fender USA Tele 5880290[/snapback] Kommer du på besøk kan vi ordne det. Jeg har to - en 90s Thinline og en Custom Shop Albert Collins. Geir Endret 7. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Geir: Hvordan høres Albert Collins Telecasteren din ut? Er det mulig å få samme "iceman" tonen som Collins selv hadde? I såfall kunne jeg tenkt meg en slik en Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøpte meg for cirka en uke siden drømme gitaren, en Gibson Les Paul Classic med 60s hals. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøpte meg for cirka en uke siden drømme gitaren, en Gibson Les Paul Classic med 60s hals. 6064581[/snapback] Var den vi blei enige om at du skulle sende rett til meg det, var det ikke? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøpte meg for cirka en uke siden drømme gitaren, en Gibson Les Paul Classic med 60s hals. 6064581[/snapback] Var den vi blei enige om at du skulle sende rett til meg det, var det ikke? 6064601[/snapback] Nei, var det ikke meg den skulle bli vidresendt...zomax, du kan ikke bare komme her å komme her :!: Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er nok en eller annen customstrat i Sonic eller Daphne Blue. Perloid plekterbrett med en Suhr SSH+ med coilsplit i stolen og hotte Suhr V60 i midt og halsposisjon. Lønn i hals og gripebrett, halsen skal være tynn C med kun et tynt lag satin-lakk. Finish på kropp skal være nitrocellulose, stolen skal være en Wilkinson VG300-trem. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Akkurat nå sikler jeg på en Jackson V gitar. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Går i bassgitar her også..... Drømmebassen er en Listerud. Spector har også mye fett, men som kontoen min ikke tillater enda.....men en eller annen gang i fremtiden.... Enn så lenge så dunker jeg i vei på Ibanez'en min.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå