ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Stevie Ray Vaughans Number #1 Eneste gitaren jeg ville tenkt meg hvis jeg kunne velge hva jeg ville. 5872178[/snapback] når jeg tenker over det så er den egentlig dritt fet, men vært fetere om den har vært som bass. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) har min drømmebass jeg (bass er jo en gitar det også) 2248285[/snapback] Jeg har bassen min jeg også :!: Koser meg nok med den Endret 5. april 2006 av Milt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Stevie Ray Vaughans Number #1[imgx]http://img74.imageshack.us/img74/7122/srv2kv.gif[/img] Eneste gitaren jeg ville tenkt meg hvis jeg kunne velge hva jeg ville. 5872178[/snapback] når jeg tenker over det så er den egentlig dritt fet, men vært fetere om den har vært som bass. 5875487[/snapback] Kek! Blasfemi! Den gitaren der er legendarisk, et stykke kunst. <3 Den som lager ein "SRV"-bass skal eg personlig klakke ned med ein middels stor stein. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ser vi Pete Wentz spille på en sånn bass eller? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nei? Det er berre ein vanleg slitt sunburst Fender. =/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nei?Det er berre ein vanleg slitt sunburst Fender. =/ 5875584[/snapback] Som han har hevet i veggen for å få det til å se ut som han bruker den mye. XD Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Stevie Ray Vaughans Number #1Eneste gitaren jeg ville tenkt meg hvis jeg kunne velge hva jeg ville. 5872178[/snapback] Du kan hvis du absolutt vil. Ihvertfall nesten. Broder Jimmie tok med originalen til Fender Custom Shop for et par år siden, og de laget en limited edition replica av den. Eller rettere sagt kunne, de ble revet vekk fortere enn du kunne snu deg. Men de dukker nok opp på eBay innimellom. Her er en Custom Shop replica av en av mine drømmegitarer, Rory Gallagher's strat: Geir Endret 6. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Slitte gitarer er for gamlinger :!: Nei, Jackson RR3 med EMG 81 http://www.espguitars.co.jp/gallery/alexi/main.jpg \,,/(-.-)\,,/ Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Geir: Jeg tror jeg skal kanskje prøve å lage meg en replica av den. Kom over en side SRVGUITAR der det er Do-It-yourself replica #1. Håper å finne en ok sunburst nitro kropp på ebay og ta det derifra. Får se hvor langt pengene rekker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Synd at det der er ein ESP da. =P Jacskon har eg mista totalt sansen for. Må ha ein USA modell isåfall. Dei billigare modellane er lettspelte og greie sånn sett, for all del, men fyttipokker så elendig dei er bygd. For ikkje å snakke om hardwaren. Æblææ. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kek! 5875513[/snapback] Hva skal det forestille? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ja fan , glemte han gikk over til esp....samma fan jackson eller esp......laiho gitaren er kul Lenke til kommentar
Paull Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Synd at det der er ein ESP da. =PJacskon har eg mista totalt sansen for. Må ha ein USA modell isåfall. Dei billigare modellane er lettspelte og greie sånn sett, for all del, men fyttipokker så elendig dei er bygd. For ikkje å snakke om hardwaren. Æblææ. 5877226[/snapback] Elendig bygd og dårlig hardware? Fortell mer om dette.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Det er rett og slett slik det er. Nye Jacksons er bygd av treverk med dårlig kvalitet, er slurvete sammensatt og lakkert, og bruker billig skithardware. Endret 6. april 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Paull Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvor går grensa for billige modeller da ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Alt som ikkje er USA-produsert = billig. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jimmy Bryant-Telecasteren er pen: Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Drømmegitaren min er en Gibson SG Angus Young signature. Se her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Og så tilbake til gitardiskusjon. Musikksmak kan man diskutere et annet sted - i HØFLIGE former. EDIT: 10-15 innlegg er slettet. Endret 6. april 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Og så tilbake til gitardiskusjon. Musikksmak kan man diskutere et annet sted - i HØFLIGE former. 5880090[/snapback] hø? Lengter etter å holde rundt en Fender USA Tele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå