Englebarn Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Vet at dette ikke er en kjøpe/selge thread, men likevel! Skal rydde litt i "gitarparken" min og selger min Ampeg Dan Armstrong signaturmodell. Sikkert de færreste som vet hva jeg snakker om men dere har kanskje sett en Foo Fighters video eller to. Dave Grohl er en av flere som bruker denne gitaren. Grunnen til at jeg kvitter meg med gitaren er at den rett å slett ikke blir brukt. På konserter er det stort sett Gison og ESP det går i. Da er Ampeg gitaren en tredje backup gitar, og det har jeg funnet ut at jeg kanskje ikke trenger. Den er med andre ord veldig lite brukt. Omlag 1 år gammel. Send meg en mail om noen er interesserte. NB. Høy prisklasse Mvh Tom Espen / [email protected] Endret 7. september 2004 av Englebarn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vet at dette ikke er en kjøpe/selge thread. Så fjern salgsinfoen. Herre. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vet at dette ikke er en kjøpe/selge thread. Så fjern salgsinfoen. Herre. Hva er problemet? Dette er en tråd hvor man kan legge ut bilder av lekre gitarer. Om det står at den tilfeldigvis er til salgs så trenger det va ikke være en grunn til å steile. Slapp litt av da.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vet at dette ikke er en kjøpe/selge thread. Så fjern salgsinfoen. Herre. Hva er problemet? Dette er en tråd hvor man kan legge ut bilder av lekre gitarer. Om det står at den tilfeldigvis er til salgs så trenger det va ikke være en grunn til å steile. Slapp litt av da.. Tja, sei ikkje det når du må pakke snippsekken og stikke halen mellom beina uten forumet et par veker. All antydning til salg og slikt ville eg ha vore forsiktig med.. Ta det iallefall over PM ellerno.. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Gjennomsiktig gitar er stil da.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Eam, den var fet! Synd du ikke selger den bassen ved siden av da Men seriøst, du burde fjerne salgsinfoen. Moderatorene liker ikke sånt. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nei hvis det er så firkanta så får jeg heller bli banna fra forumet.. Folk kan jo bare gi faen i teksten og heller nyte bildet, for fine instrumenter er de.. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nyter bilde jeg.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Englebarn: Uansett så var den jævelig pen. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fant nettopp en av de feteste gitarene jeg har sett :!: (beklager litt stort bilde): Kan ikke si jeg er fan av BC Rich gitarer, men akkurat denne likte jeg veldig godt . Om ikke annet for å ha den på veggen... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fant nettopp en av de feteste gitarene jeg har sett :!: (beklager litt stort bilde):http://www.gdg.no/bilder_nye_gitarer_store/bitchs_back.jpg Kan ikke si jeg er fan av BC Rich gitarer, men akkurat denne likte jeg veldig godt . Om ikke annet for å ha den på veggen... I'd hit it Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Vet at dette ikke er en kjøpe/selge thread, men likevel!Skal rydde litt i "gitarparken" min og selger min Ampeg Dan Armstrong signaturmodell. Sikkert de færreste som vet hva jeg snakker om men dere har kanskje sett en Foo Fighters video eller to. Dave Grohl er en av flere som bruker denne gitaren. Grunnen til at jeg kvitter meg med gitaren er at den rett å slett ikke blir brukt. På konserter er det stort sett Gison og ESP det går i. Da er Ampeg gitaren en tredje backup gitar, og det har jeg funnet ut at jeg kanskje ikke trenger. Den er med andre ord veldig lite brukt. Omlag 1 år gammel. Send meg en mail om noen er interesserte. NB. Høy prisklasse Mvh Tom Espen / [email protected] utrolig fet gitar men trodde det vfar mer "fyll" i en elgitar, ledninger og chiper og masse spennende elktroniske greier. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Heyh, Georgi D. Gitarer ligger i sentrum her vor jeg bor Ser at bildet med damegitaren var hentet fra hjemmesiden til GDG Fikk lyst til å ta en tur innom der nå Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Stemmer det ja, vært innom der et par ganger selv, har endel gode priser der. Frister å ta med seg den gitaren, er jo nokså oppsiktsvekkende da . 3000 koster den forresten, ikke gal pris heller.... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Overkommelig pris det ja Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ...men en utrolig grimm gitar, men sugne egenskaper på det aller meste. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg kunne godt tenkt meg denne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Akustisk bass, sweet! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Akustisk bass? Det er kult, da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Akustisk bass er mega tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå