Gå til innhold

Drømmegitarer!?

runela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MWAHAHAHA! :devil:

I august kjøper jeg en Ibanez K7 , Blade-Grey!

For de uinnvidde, KoRn-signaturgitar , 7 strengers sak. :D

Drøm? Ja.

Snart virkelighet? JAAA! :D

...ellers kunne jeg tenkt meg en Gibson Les Paul Studio eller SG Angus Young. ;)

Edit: Tror det blir litt forskjell fra Hondo-Stratocaster'en jeg spiller på nå. :p

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar
MWAHAHAHA! :devil:

I august kjøper jeg en Ibanez K7 , Blade-Grey!

For de uinnvidde, KoRn-signaturgitar , 7 strengers sak. :D

Drøm? Ja.

Snart virkelighet? JAAA! :D

...ellers kunne jeg tenkt meg en Gibson Les Paul Studio eller SG Angus Young. ;)

Edit: Tror det blir litt forskjell fra Hondo-Stratocaster'en jeg spiller på nå. :p

Fin gitar det :yes: Skulle tenkt meg og eien en Ibanez K7 e og....

Eni i at les paul er konge! :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg ikke så altfor mye gitar, men hadde ikke hatt noe imot en Gibson Les Paul eller en ESP Custom Explorer (gitaristen i bandet mitt har bestilt en ESP LTD EX-400 med Black Diamond Plate, ganske fet den også, men en "ekte" ESP hadde absolutt vært noe å hatt...) :)

Lenke til kommentar
Nå spiller jeg ikke så altfor mye gitar, men hadde ikke hatt noe imot en Gibson Les Paul eller en ESP Custom Explorer (gitaristen i bandet mitt har bestilt en ESP LTD EX-400 med Black Diamond Plate, ganske fet den også, men en "ekte" ESP hadde absolutt vært noe å hatt...) :)

:thumbup: nice!

Lenke til kommentar

Now that cool.

Drømmer litt om en sånn fin ESP som Hetfield har :love:

Eller alle ESPene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...