Gå til innhold

Hvilket Mario Spill Er Best?

Hvilket Mario spill er best?  

138 stemmer

1. 1. Hvilket Mario spill er best?

• Super Mario Bros.
      16
    • Super Mario Bros.2
      6
    • Super Mario Bros.3
      39
    • Super Mario World
      24
    • Super Mario World 2: Yoshi's Island
      6
    • Super Mario RPG
      1
    • Mario Kart
      2
    • Mario Kart 64
      10
    • Super Smash Bros.
      4
    • Paper Mario
      1
    • Mario 64
      23
    • Super Mario Sunshine
      2
    • Mario Kart:Double Dash
      4

Anbefalte innlegg

Du glemte Mario Bros. og Donkey Kong, Super Smash-spillene er strengt tatt ikke Mario-spill, og skal du ha med Mario Kart, burde du ha med Mario Tennis og Mario Golf også. Og Mario Paint.

:hmm:

Forresten, så mangler du Wario Land, Wario World, Luigi's Mansion, Mario & Luigi Superstar Saga, etc, etc, etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en stund siden var jeg på ferie i Chile. Og der besøkte jeg familie som hadde Super Nintendo. Jeg spilte en del forskjellige Mario spill, for første gang på mange år. Jeg var visst mest glad i Super Mario World, som jeg husker jeg var så glad i da jeg fikk Super Nintendo til jul for mange år siden (på tiden da Super Nintendo var ny).

Jeg har ikke spilt Nintendo så mye siden Nintendo 64 kom ut, jeg gikk vel over til Playstation. Så jeg vet ikke så mye om de nye Mario spillene. Men av de gamle så er Super Mario World best syns jeg. :D

Lenke til kommentar

Hvorfor: Det er et lett spill (som alle Mario spillene er), passe bra grafikk til NES å være, morsomme steder, kul musikk.

LOL

Du velger et spill fordi det er lett? xD

Okei, det er vel også samme grunnen du spiller RuneScape..

For the topic; Super Mario 64. Det er det morsomste spillet, det var banebrytende da det kom.

De fleste spillene i denne serien er...legendarisk bra.

Lenke til kommentar

Mario generelt er jo genialt! Alle spillene har noe for seg, og er morsomme å spille på sine måter. Tør ikke tenke på hvor mange timer med Mario man har lagt bak seg. Spiller for tida Super Mario Sunshine som faktisk er utrolig bra, bare synd at så mange avskrev Nintendo etter at playstation kom, da det faktisk er sånn at Nintendo fortsatt lager de beste spillene.

Synes hvertfall jeg!

Go Shigeru Miyamoto!

-Jerva

Lenke til kommentar

Super Mario Allstars ! :p

Liker Suer Mario Bros 3, Spillte det faktisk tidligere i kveld! ;) Saveing'en kunne godt vært bedre, kan bli endel knøvling hvis man sliter med et brett kjipt å gå helt tilbake til førstebrettet på den verdenen du har kommet til hvis du må ty til en aldri så liten "Continue"

Super Mario World er nok min favoritt, muligheten til å ta hvilket som helst brett på nytt og sånnt er bare best, trenger du Yoshi :love: så er det bare å hente han å fortsette der du slapp :thumbup: Dessuten har du "Midway" saveing som lar deg fortsette fra midten av levelet hvis du skulle være uheldig å tryne i en lava pytt eller noe annet fælt. Behersker ikke superman kappen no særlig, litt kjip. Ellers så er spillet akkurat passe vanskelig.

Super Mario World 2 (Yoshi's Island) synes jeg er merkelig, synes det har litt vel mye baby faktor når Yoshi må passe på en skrikarunge av en ubrukelig Mario.

Super Mario RPG minner meg om no pokemon spill jeg har sett. Litt morsomt, men har spillt det lite.

Synes det har kommet noen SMB spill som ikke skulle vært lagd, de har bare brukt navnet og klappet sammen noe for å selge, ikke bra... Det skal være Jump'n Run stil, ikke tennis og go-kart for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...