ttt Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 det blir spennande å sjå kor mange som ligger å venter i morga tidleg Lenke til kommentar
MuD Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 eg tok og blokka dei fra hotmailen min... nå får eg ikkje meir Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 men hvordan har de fått tak i emailen min ??? Lenke til kommentar
Skello Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Mails hittil: 123.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Blokka den nå jeg også, får håper at det hjelper. Har vel fått et par hundre til sammen nå Lenke til kommentar
lobster Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 men hvordan har de fått tak i emailen min ??? Har du vært med i en konkurranse rundt juletider? Det var en link til en gainwardkonkurranse på hardware.no tror jeg. Det er fra denne konkurransen de har fått tak i mailen min iallefall (BTW, les trådene over så ser du det allerede er svart på spørsmålet ditt) Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Her er noen gullkorn: slutt og send mailer til meg og mange andre ellers anmelder eg dere for spamming:@ og det er 7år straff, her i Norge... Who is KCH? Is it something like KFC? Eat chiken not pork!! >From: [email protected] >Reply-To: [email protected], [email protected] >To: [email protected] >Subject: Out of Office AutoReply: [Gainward Nordic Newsletter] >Club-Gainward Vecka 22/2004 >Date: Fri, 28 May 2004 16:58:11 +0200 > >Out of office - for good! >Please contact KCH >_______________________________________________ >Gainward Nordic Mailinglist >[email protected] jeg veit faen meg hva som skjer, jeg har fått 14 bullshit mail fra [email protected] >From: [email protected] >Reply-To: [email protected], [email protected] >To: [email protected], [email protected] >Subject: RE: Frånvaro, autosvar:[Gainward Nordic Newsletter] Club-Gainward >Vecka 22/2004 >Date: Fri, 28 May 2004 17:12:51 +0200 > >Hvem faen er du? Nå har du faen meg sendt meg 3 mail. Hva faen vil du? > > >>From: [email protected] >>Reply-To: [email protected], [email protected] >>To: [email protected] >>Subject: Frånvaro, autosvar:[Gainward Nordic Newsletter] Club-Gainward >>Vecka 22/2004 >>Date: Fri, 28 May 2004 16:58:10 +0200 >> >>Jag har semester. Tillbaka på måndag 7 juni. /Ingrid >> >>I'll be back to read you message on Monday, June 6th. >>_______________________________________________ >>Gainward Nordic Mailinglist >>[email protected] Lenke til kommentar
lobster Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Gleder meg til å se unskyldningen fra Gainward. Dette er kuul for de med dail-up tenker jeg... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 joda,- heldigvis er ikke mailene av største storleik ;D Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 De burde komme med en unnskyldning i form av et 6800 ultra kort til alle som er blitt spammet... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 De burde komme med en unnskyldning i form av et 6800 ultra kort til alle som er blitt spammet... Hear, hear! Jeg blir spammet til tusen. Vil ha erstatning i form av Geforce 6800 Ultra. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Har som mange andre her fått tonnevis. Det som er litt spesielt er at det kommer på jobbmailen min, en adresse jeg aldeles ikke har oppgitt i noen konkurranser. Gleder meg til å høre hva de har tenkt å gjøre med dette. Jeg har nå passert 150+ mail på modem, noe som ikke er spesielt spennende. Imidlertid første gang jeg har sett over hundre uleste mail i innboksen min etter en "send og motta"... Dette bør faktisk borge for bøter, da det per def. er snikreklame på høyde med å poste som F i forumet på hw.no f.eks. Jeg har i allefall sendt mail til abuse hos listemanageren deres. -KJ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Helsikke, hva skjer? Orker ikke å lese gjennom hele tråden.. Har 54 mail fra gainward Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 jeg har meldt meg av denne listen tre ganger i dag, men ser visst ut som jeg får bare flere å flere )= har vært stille i noen min nå ;D Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Har som mange andre her fått tonnevis. Det som er litt spesielt er at det kommer på jobbmailen min, en adresse jeg aldeles ikke har oppgitt i noen konkurranser. Gleder meg til å høre hva de har tenkt å gjøre med dette. Jeg har nå passert 150+ mail på modem, noe som ikke er spesielt spennende. Imidlertid første gang jeg har sett over hundre uleste mail i innboksen min etter en "send og motta"... Dette bør faktisk borge for bøter, da det per def. er snikreklame på høyde med å poste som F i forumet på hw.no f.eks. Jeg har i allefall sendt mail til abuse hos listemanageren deres. -KJ reklame å reklame fru blom ;D tror det eineste dem oppnår med å sende ut ta der e at folk bli forbanna. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Det kan faktisk virke at folk som velger reply/unsubscribe ikke unsubscriber helt skikkelig, men får publisert den mailen på listen. Ser det er flere her som lurer på erstatning. Om dere blokker denne epostadressen (slik jeg har gjort) får dere jo ikke vite noe om hvorvidt dere får erstatning? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Ingen som har tenkt over at det faktisk er crackere og hackere som koser seg? Må ikke hoppe til konklusjoner, selv om det er _rimelig_ irriterende... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Fan sluta! Vad håller ni på med gainward? Får massor av mail från er till min e-mail! Sluta! hehe rekner med at vi får vite resutlatet her ;D men uansett har jeg lyst å vite hvor de har mailen min fra! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Er det noen her som slår meg?Har 210 mailer på hotmailn nå 285 stykk ;D Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Er det noen her som slår meg?Har 210 mailer på hotmailn nå 285 stykk ;D Errae : med alle svarene dine så spammer du rett og slett her på forumet. Skulle tro du jobba for Gainward.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå