Abruzzi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Hei. har laget en liten personlig hjemmeside. Link til siden Håper dere kan gi litt kritikk + og - og komme med tips. Takk Endret 30. mai 2004 av oleeid Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (tør jeg svare på denne når PT kan se det?) jada.. Den var helt grei men litt skrikende grønn farge og jeg likte ikke helt det bildet på siden. ta og se litt på andre sider her og få litt inspirasjon!) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Nå er siden fiksa med et helt nytt design. Hva synes dere om det da? Samme link Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Not Found The requested URL /~jfinvik/oleeid/index.htm was not found on this server. Fikse link? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Linker virker ikke nå... Edit: jorgenindahouse kom før meg.... Endret 28. mai 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Sorry, her er den Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hmm... Kan jo ikke si noe særlig om fargen siden han figuren er der, men jeg likte ikke musepekeren som kom over linkene. "Bilde av : Disney Hasbro" burde du flytte et par pixxler til venstre sånn at det blir likt med de andre. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Skal se hva jeg kan få gjort med musa. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvilken oppløsning har du? På 1280 x 1024 begynner bakgrunnen på en måte på nytt igjen ut i kanten. Tipper du har 1024 x 800 og forholdt deg til det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 - Header-bildet er 132.2 KB (!!) - Sånn spesial-musepeker MÅ vekk. Den er faktisk nesten like ille som slike javascript-effekter som følger etter musen - Disney Hasbro-linken er ikke helt ved sine fulle fem - Ikke akkurat valid HTML - Ulempen med så store headere er at innholdet havner på nedre halvdel av skjermen. Ettersom menneskesinnet er konstruert slik at vi foretrekker å lese fra topp til bunn og ikke fra bunn til enda-lenger-ned-i-bunnen blir det lite behagelig å lese sakene. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Denne siden likte jeg! Ikke midtstill den! den er finere nå! Lenke til kommentar
dms Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Pene farger. That's about it. Menyen og hovedinnhold er fullstendig malplassert med hensyn til alle regler som underbevisstheten oppfatter som estetisk riktig. Øynene finner ingen plass å hvile, det ser ut som om elementene er plassert på måfå og plassutnyttelsen er katastrofal. Men ved å flytte om litt på saker og ting kan siden bli ganske fin. Og en ting til: Ikke mobb muspekeren min. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Og en ting til: Ikke mobb muspekeren min. Lenke til kommentar
dms Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Og en ting til: Ikke mobb muspekeren min. krysspeker ved a:hover. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Om det er du som har lagd den pekeren, så kan jeg ikke si det er noe å fare opp for... Hvem som helst kan da lage en horisontal og en vertikal strek som krysser hverandre... Lenke til kommentar
dms Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Om det er du som har lagd den pekeren, så kan jeg ikke si det er noe å fare opp for... Hvem som helst kan da lage en horisontal og en vertikal strek som krysser hverandre... Hehe, du misforsto. Den krysspekeren er standard greie, men den suger. Å bruke den ved hover burde vært forbudt ved lov, men desverre er den ikke det. Innlegget mitt var bare ment som et hint til oleeid om å skifte tilbake til standardpekeren asap Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvorfor spørre etter tips når designet er mekka av Upcast? Eller har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvorfor spørre etter tips når designet er mekka av Upcast?Eller har jeg misforstått noe? Haha! http://www26.brinkster.com/joyceful/divlayers011/ Bit-for-bit kopi, nesten... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Haha! Tatt på peachen(fersken)! Jørgen, hvordan fant du ut det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå