shrimpa Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Selv har jeg en Logitech Dual optical mus med ei standard musematte som jeg synes funker bra. Noen som har en mening om hvilken mus/musematte løsning som er best for seriøs gaming. F.eks Steelpad/intellimouse 3.0 DuaLoptical/Func osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 hei.. har selv MS inteleye optical 3.0 på en everglide giganta, exstrem presisjon, og musa glir godt.. eneste minuset jeg har hørt er at matta sliter på padsa.. mouse-skatez kansje? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 intellimouse v3 på everglide (begynner å fundere på å sløse vekk litt penger på en icemat eller func eller noe sånt, dog.. ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg var og så på en fUnc surface i dag. Den så meeeeget bra ut. Men er den bra til dual optical? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 eg bruker ein gratis musmatte som eg fekk av startit sjefsmatte überpresis Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Logitech Dual Opitical @ StartIt Musematte Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 En kompis kjøpte icemat og den spiste glidemattene under musa. Denne er dessuten ikke god på optiske musmatter. Selv er jeg veldig godt fornøyd med ratpadz matta mi og har testa den på optisk mus og det går helt fint. Nyvaska kan du sende musa med ringefingeren fra ene kanten til den andre uten å dra den med deg. Likte overflata bedre på denne en på evergliden. Dessuten koster den bare 128 kroner på datobutiken. Den svenske butikken med norsk avdeling. Har hatt min i over ett år nå og den ser fortsatt helt ny ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå