Naasaa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg trenger akkurat nå litt hjelp om design til den p4 blokken jeg snart skal lage selv, prøvde med et whitewater/rbx design, men da jeg hadde limt den fant jeg ut at den var ganske skjev! Så derfor lurer jeg på om noen har tips til et nytt design?? Med eventuelt mål og sånt, er veldig inspirert av andre på forumet da ! Så derfor trenger jeg hjelp! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 så en tråd her på worklogs eller no med masse tøffe design, ta en titt på den! Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg trenger akkurat nå litt hjelp om design til den p4 blokken jeg snart skal lage selv, prøvde med et whitewater/rbx design, men da jeg hadde limt den fant jeg ut at den var ganske skjev! Så derfor lurer jeg på om noen har tips til et nytt design?? Med eventuelt mål og sånt, er veldig inspirert av andre på forumet da ! Så derfor trenger jeg hjelp! Sjekk ut denne tråden her. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg trenger akkurat nå litt hjelp om design til den p4 blokken jeg snart skal lage selv, prøvde med et whitewater/rbx design, men da jeg hadde limt den fant jeg ut at den var ganske skjev! Så derfor lurer jeg på om noen har tips til et nytt design?? Med eventuelt mål og sånt, er veldig inspirert av andre på forumet da ! Så derfor trenger jeg hjelp! Sjekk ut denne tråden her. hehe, den jeg mente Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg trenger akkurat nå litt hjelp om design til den p4 blokken jeg snart skal lage selv, prøvde med et whitewater/rbx design, men da jeg hadde limt den fant jeg ut at den var ganske skjev! Så derfor lurer jeg på om noen har tips til et nytt design?? Med eventuelt mål og sånt, er veldig inspirert av andre på forumet da ! Så derfor trenger jeg hjelp! Sjekk ut denne tråden her. hehe, den jeg mente AH!!! Der var den ja mente jeg hadde sett den en plass her!! Letet etter den, men husket ikke hvor den var Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne skulle nok ha blitt flyttet over til vannkjølingsdelen. Passer nok bedre der enn under luftkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå