Xeenon_ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er det noen som spiller star wars galaxies på serveren Bria her? Det er en veldig god server, men afaik (as far as I know) er det ikke mange norske der. En kamerat av meg har tenkt å starte opp en norsk imp-guild der, så hvis noen vil være med, ta kontakt med fredrik, eller meg (mykoloro) Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Norsk Imp guild?Bah,får vel ta fram min wookiee der igjen da Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 har ikke sett deg på en stund der nei... btw er fredrik = fredzter (I know you know we know him ) Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ..eller arthas på gamer forumet.. Lenke til kommentar
isiac Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kjente mange nordmenn på Bria da jeg spilte der, men det var før de europeiske serverene kom. Bria ligger jo ellers på vestkysten av USA og dermed er pingen en del høyere enn den man får på de europeiske, uten at pingen har all verden å si i mmorpg's. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 ..eller arthas på gamer forumet.. lol... it's a small world Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg gamer på Bria : "Nightdweler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå