joebush Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men du er rimelig teit når du bestiller en CPU, og så kjøper en til etter du har bestilt, kanskje dette blir en lærepenge for neste gang? Hva i huleste snakker du om her? Det er ingenting galt med det han gjorde, og han er i sin full rett når han vil angre kjøpet. Så, om jeg forstår deg riktig, folk som gjør ting de har rett til er teite? Interessant! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hva slags CPU snakker vi om her? Har det egentlig noe å si? Hmm.. vet ikke.. men om det er en AMD pros. Så kan det kanskje være større problemer med tanke på at du har testa den.. for det har du vel? Tenker på det at AMD prosessorer er mindre solide enn Intel sine prosessorer Om jeg testa den eller ikke første gang jeg fikk den, har ingen ting å si, fordi jeg fikk jo med test resultater om at cpu-en var i god og stabil form. Testa den ikke når jeg fikk den tilbake igjen, da sendte jeg den bare rett inn igjen til komplett. Edit: litt retting og ja det er en AMD cpu. Selvskudd eeellleeerrr ? Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Komplett har blitt for store, og de har rotet med nesten alle bestillingene mine i år, rotet skyldes hovedsakling, faktura, påføring av leveringsadresse, kontaktperson, og slike informasjoner. Det er også bugs i webshop systemet, slik at du legger en vare i handlekurven og bestiller, og får en annen på ordrebekreftelsen. Skjedde meg igår! Spes. siste 3 mnd har jeg merket en forværring. Endret 29. mai 2004 av Martin_03 Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er heilt korrekt, det var aldri noe problem med komplett før no er eg i himmelen om det går fint, har skjedd så mye tull. btw: hater folk som forsvarer butikkene når dei har gjort feil, for eksempel seier at folk er teite når dei kjøper to cpu'er, har ingenting med saken å gjøre har det? han har rett etter lov å få returnere du har forresten ikkje rett til å få frakt dekka Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Murty Skrevet 28/05/2004 : 16:56. Tenker på det at AMD prosessorer er mindre solide enn Intel sine prosessorer hva fa*n mener du med dette forklar Han mener nok at AMD prosessorer (fram til Athlon64) ikke har heatspreader, og dermed mer utsatt kjerne... Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) EDIT: Bare for å ikke gjøre folk forvirra Endret 30. mai 2004 av Vigji^ Lenke til kommentar
defzx Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Det er heilt korrekt, det var aldri noe problem med komplett førno er eg i himmelen om det går fint, har skjedd så mye tull. btw: hater folk som forsvarer butikkene når dei har gjort feil, for eksempel seier at folk er teite når dei kjøper to cpu'er, har ingenting med saken å gjøre har det? han har rett etter lov å få returnere du har forresten ikkje rett til å få frakt dekka Den siste linja de her? Jeg skal ha frakten dekket, de har gjort en stor feil å sende den tilbake igjen til meg, skal jeg betale ekstra frakt for det? Jeg snakket jo med en fyr der først når de hadde gjort denne feila han beklaget det ikke en gang, han bare sa vi skal ordne det, send den inn, men de har jo ikke gjort det, de har sendt den enda en gang til meg. Slikt tull blir jeg irritert over. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja i dag snakker jeg med komplett igjen.. De skulle ordne dette.. Jeg måtte bare sende inn cpu-en en gang til så skulle jeg få pengene tilbake, hehe.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, jeg for vel bare se hvordan det går, håper inderlig jeg kan få igjen pengene for cpu-en, ja frakten også.. Vet angring må du dekke returen selv.... I følge kjøpsloven ihvertfall... Selvfølgelig skal han få frakten dekket andre gangen (og tredje) han sender inn CPU'en. Første gangen må han betale frakten selv, men etter det så er det jo komplett sin feil. Jaja, bra de ordner opp.. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, jeg for vel bare se hvordan det går, håper inderlig jeg kan få igjen pengene for cpu-en, ja frakten også.. Vet angring må du dekke returen selv.... I følge kjøpsloven ihvertfall... Selvfølgelig skal han få frakten dekket andre gangen (og tredje) han sender inn CPU'en. Første gangen må han betale frakten selv, men etter det så er det jo komplett sin feil. Jaja, bra de ordner opp.. Jeg fikk ikke dekket frakt fra andre gangen, men orka ikke begynne å mase, nå som de skulle fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå