Gå til innhold

Nvidia eller ATI?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til trådstarter, bruk søkemotoren på forumet neste gang, ettersom dette spørsmålet har blitt stillt utallige ganger!

Ontopic: Jeg er evig nvidia fan, og får ca 1700-1800kr får du et Gainward G-Force Fx5900 128mb som jeg er bruker av selv og er storfornøyd! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
til trådstarter, bruk søkemotoren på forumet neste gang, ettersom dette spørsmålet har blitt stillt utallige ganger!

Ontopic: Jeg er evig nvidia fan, og får ca 1700-1800kr får du et Gainward G-Force Fx5900 128mb som jeg er bruker av selv og er storfornøyd!  :thumbup:

Kjøpte akkurat det kortet du refererer til Gainward FX5900 hos Komplett for 1.295..

Da det yter uvesentlig dårligere enn 9800Pro er det utvilsomt ett bedre kjøp.

Særlig dersom du har Nivida-kort fra før..

Gleder meg til å teste det til uka..

Lenke til kommentar

Jeg kikket litt på det GF5900-kortet på Komplett. 1295,- virker veldig rimelig for det, ja, og jeg har veldig lyst til å bestille det selv, men hva betyr "1 stk 2004-05-13 (ubekreftet)"? 13. mai var jo for to uker siden....

Lenke til kommentar
En liten Off-Topic: er ATI radeon X800XT PE det samme skjermkortet som ATI radeon X800XT?

Jo men i siste øyeblikk la ATI på PE (platinum edition) før lansering.

Det kan tyde på at det kommer et XT GE(?) (golden edition) eller noe lignende senere med lavere eller høyere frekvenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...