gspr Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Endelig, på andre forsøk bestod jeg oppkjøring i dag! Jippiiiiiiiiiii! :D On a side note: Dette var siste regulære skoledag noen sinne... nå er jeg ferdig med VK2 allmenn, og kun eksamen gjenstår! :D On a second side note: Skriftligen er trukket til 3BI for meg. Er helt "ok" fornøyd med dèt. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Gratulerer da Nå kan der umulig være trygt ute i byen der du bor Jasså, du kom opp i biologi ja. Er sikkert ikke så ille det? Siden du var "ok" fornøyd liksom. Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ble 3MX på meg :@. Gratulerer med lappen . Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ey, du hadde oppkjøring på samme dag som meg! eid! Grattis! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Stod du? Gratulerer i så fall Bedre lykke neste gang hvis ikke. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jepp, jeg stod jeg og. Bestod alt på første forsøk faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå