Dozer_ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg ser at det er drit mange som holder på å lage mange syke modder... Ingenting gale med det, men kanskje litt upraktisk å bruke til vanlig. Jeg sitter å leker med tanken på å gjøre hele skrivebordet mitt om til et "kabinett". Er egentlig rimelig ny med hele case build/mod greiene, men tror dere det hadde funket? Hedde vært stilig å få absolutt _alt_ helt custom! Tenkte egentlig å bare lage selve pc'en opphengt under bordet, også med alt av cd rom, knapper og alt det der, oppe på bordet lett tilgjengelig. Hva synes dere? Kom med idèer, så kanskje jeg får startet på det Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har et hjørneskrivebord der jeg har planer om å bygge inn en eller to maskinen i skuffen/skapet. Ser ikke hvorfor det skulle være noen problemer med det. Det vil nok være en fordel å få tak i en løs hovedkort skuff til å feste hovedkortet på. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Har hjørneskrivebord jeg og... Men faderen min babler om at det er brannfarlig med elektronisk utstyr i trekasser, noe jaeg kan gjøre sånn bare for å berolige han. Eller skal jeg bare drite i det og bygge greien forde? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror ikke du trenger å være redd for det. Det er ikke noe i en datamaskin som har så høy overflate temperatur. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er gjort allerede så du får det nok til... meget bra id'e forresten, men du risikrer jo å ødelegge mye da... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kommer til å bytte ut de delene av skrivebordet som må kuttes i. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Det skrivebordet jeg har er allerede hjemelaget, så det er ikke noe problem. Egentlig så er det bare halvferdig, men har vært sånn sikkert 4 år nå så det er snart på tide å gjøre noe;) Men jeg har lyst å gjøre noe kewlt med bordet også, oppå altså. Et eller annet spesielt, noe å ha iPoden(docken), mobiltelefonen(dock) og kamera og masse cd'er og sånt... Bugbear: du sier det er gjort før? Har du noen link til dette??? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) du burde nok ike være altfor emosjonelt knyttet til skrivebordet... eller PC'en for den saks skyld, et omfattende prosjekt, og det kan lett gå galt. Vær forsiktig Endret 28. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ikke noe emosjonelt her i det hele tatt, kan godt ofre et par ting for et par bedre ting;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå