HåkonN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 terrance and phillip the movie, ta en shot hver gang de fiser Blir det ikke en lang pause, 50 shots, også en lang pause med en shot her og der? kjedelig det da.. Vel etter 50 shots er det vel neppe kjedlig lenger...... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 terrance and phillip the movie, ta en shot hver gang de fiser Blir det ikke en lang pause, 50 shots, også en lang pause med en shot her og der? kjedelig det da.. Vel etter 50 shots er det vel neppe kjedlig lenger...... For å sitere min bestevenn Jonnar: Hvordan smaker egentlig gulv? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 gulv smaker godt nam nam langmoen parkett Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 FILM: Braveheart Utstyr: Braveheart, en tv, og helst skotsk drikke. Whisky passer fint. Antall Deltakere: Så mange sinnsyke folk som mulig. Regler: Sett på filmen. For hver gang noen dør, drikk en slurk. For de virkelig modige, shot. For hver gang noen mister et ben/arm, drikk to slurker. For hver gang noen mister hodet skal det drikkes 3. Advarsel: Bør ikke spilles av fornuftige mennesker, samt folk under 100 kg. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Postmann Pat. 1 shot for kvar bomgir. hahaha *ler* den var jævelig bra!! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ace Ventura - Bånnski for hver grimase han gjør. Takk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Plan 9 from outer space - Drikk hver gang dere brekker ut i latter over hvor genialt elendig filmen egentlig er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Plan 9 from outer space - Drikk hver gang dere brekker ut i latter over hvor genialt elendig filmen egentlig er. Med eller uten MST3K? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 se en p0rn og hehe eeh nei forresten. Få tak i Budy (Married whit children) å ta en shot hver gang noe går til helv... for dem Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Plan 9 from outer space - Drikk hver gang dere brekker ut i latter over hvor genialt elendig filmen egentlig er. Med eller uten MST3K? MST3K ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg MÅ, bare MÅ teste postman pat leken førstkommende helg! Men hvordan skaffer jeg postman pat? Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 arnold filmer - 1 shot per. pers han dreper Leide Junior .. Funka dårlig det må jeg si.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg MÅ, bare MÅ teste postman pat leken førstkommende helg! Men hvordan skaffer jeg postman pat? Se i barneavdelingen i den nærmeste videoutleiesjappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå