Gromle Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men ser jo stadig at folk laker drikkeleker til filmer, så hvilke filmer lager DERE drikkeleker til? En vinner jo f.eks Ford Fairlane. Ta en shot hver gang han tenner en sigarett Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg vil tro Lord of the Rings - Return of the King: "drikk hver gang du ser en ork" blir en uforglemmelig aften... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Postmann Pat. 1 shot for kvar bomgir. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 arnold filmer - 1 shot per. pers han dreper Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg vil tro Lord of the Rings - Return of the King: "drikk hver gang du ser en ork" blir en uforglemmelig aften... 600000 shots på Pelennor da altså? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg vil tro Lord of the Rings - Return of the King: "drikk hver gang du ser en ork" blir en uforglemmelig aften... Tror ikke du vil huske så mye fra den kvelden jeg, hvis du i det hele tatt ikke dør av alkoholforgiftning Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Postmann Pat. 1 shot for kvar bomgir. Russekrav i Bodø Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Postmann Pat. 1 shot for kvar bomgir. Russekrav i Bodø I stavanger også etter hva jeg vet Men jeg blir jo ikke russ før til neste år da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 arnold filmer - 1 shot per. pers han dreper Mye mer gøy hvis man tar et shot per ord mannen ikke klarer å uttale riktig Kunne vært gøy! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ace Ventura - Bånnski for hver grimase han gjør. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Matrix - Bånnski for hvert skudd som treffer bakken Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hehe, her var det mange gode forslag! Men så var det bare å finne seg en postmann pat video da.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 arnold filmer - 1 shot per. pers han dreper Mye mer gøy hvis man tar et shot per ord mannen ikke klarer å uttale riktig Kunne vært gøy! Spes hvis man ser Hercules in New York! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Postmann Pat. 1 shot for kvar bomgir. Bah.. den er heller kjedelig. Spesielt de episodene der bilen har taki eller ikke kommer fram pga snø. Mye kulere å shotte for hver gang han leverer en pakke/brev til noen edit: leif-magnus Endret 29. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Og for avholdsfolka: Soldier - en shot for hver gang han åpner kjeften og sier noe.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Og for avholdsfolka: Soldier - en shot for hver gang han åpner kjeften og sier noe.. Eller for hver gang Arnold klarer å uttale et ord riktig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Predator - Ta en shot hver gang Arnold (eller de andre) sier en artig punchline ala "Stick around" når han nagler en fyr fast i veggen med kniv. Evt. Rambo 2 for teite replikker som denne, etter flere timer med strømtortur. Tortursjefen (stygg russer): I see you are no stranger to pain, mr Rambo John: I was married once. Colonel Trautman (om Rambo til han irriterende basekommanderen): What you call hell, He calls home. Rambo 3: Han og Trautman er helt alene på kanten av en klippe, med masse hull i bakken. Russerne avanserer både fra sida og med helikopter. Rambo sier: "Well, I guess surrounding them is out of the question!" Delta Force: Ta en shot hver gang "helte-temamusikken" dukker opp (som er VELDIG mange ganger. Evt. hver gang Chuck Norris vises i siluett ala "elg i solnedgang". Endret 29. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Postman pat og bomgiring har vel vært der siden russen fikk russedress. Ikke noen bombe akkurat --> er ikke gøy lenger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men ser jo stadig at folk laker drikkeleker til filmer, så hvilke filmer lager DERE drikkeleker til? En vinner jo f.eks Ford Fairlane. Ta en shot hver gang han tenner en sigarett eller hver gang denis leary tenner en sigarett i No Cure for Cancer.. ellers: The Core: Hver gang de bryter fysikkens lover The Matrix Reloaded: Hver gang the architect bruker et ord du ikke skjønner Kill Bill: Hver gang du ser blod Ord: Pulp Fiction: Fuck The Matrix: One Dude, Where's my Car: Velg en (eller alle) dude, sweet, shibby, car Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg vil tro Lord of the Rings - Return of the King: "drikk hver gang du ser en ork" blir en uforglemmelig aften... Da er du full før den er ferdig for sikkert. Om du skal drikke hver gang du ser en ork på 3 timer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå