charlot_e Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Har kjøpt meg casio EX-Z40, men hvilken programvare skal jeg legge inn på dataen. Har Windows XP, skal jeg legge inn Kodak EasyShare eller Casio photoloader? HJELP Endret 28. mai 2004 av charlot_e Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg personlig har ingen av delene. Kjøp Adobe Photoshop album, og du har et glimrende program for lettere redigering. Det er bare å bruke den, eller den funksjonen i windows xp som gjør deg i stand til å laste inn bilder fra din casio. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har selv et Casio Exilim EX-Z4 som jeg har hatt en stund. I begynnelsen brukte jeg den medfølgende programvaren, men ettersom jeg likevel bruker Photoshop Album mye til å ta vare på og organisere bildene mine med, bruker jeg likeså godt sistnevnte. I Photoshop Album finner du også mange fine tilleggsfunksjoner som Casio sin programvare overhodet ikke er i nærheten av å ha. I tillegg liker jeg ikke Casios HTML-grensesnitt (kan jeg kalle det det?-). Du kan jo også bruke XPs innlagte funksjon som også fungerer helt greit.. Kodak EasyShare har jeg ingen erfaring med, så det får noen andre kommentere Lykke til! Endret 11. juni 2004 av brusher11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå