Gå til innhold

KazaaLite K++ 2.4.3. Får ikke koblet til.


Anbefalte innlegg

Jeg installerte først 2.4.3 versjonen og så 2.1.0 versjonen som jeg liker mye bedre. Å installere bare 2.1.0 går ikke. Da vil ikke det koble seg til.

Først installerte jeg 2.4.3 og så 2.1.0 uten å uninstalle 2.4.3. Det funker finfint hos meg.

 

P.S jeg måtte endre inkommende port fra en annen enn 1212 eller hva som er standard

Hva endret du den til??? standrad er 1214

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kazaa Lite produksjonen har blitt lagt ned, fordi Kazaa utviklerne truet med søksmål.

Etter dette har masse folk begynt å videreutvikle Kazaa Lite, slik at først og fremst alle tilleggsprogrammene holder seg oppdatert.

 

Jeg har testet de mest omtalte og har funnet ut at min favoritt er Clean KMD 2.4.4

 

Alle de versjonene som er nyere enn Kazaa Lite 2.4.3 har desverre ikke den norske oversettelsen.

 

Ta en titt på Filesharingtalk.com (krever registereing tror jeg)

Lenke til kommentar
Kazaa Lite produksjonen har blitt lagt ned, fordi Kazaa utviklerne truet med søksmål.

Etter dette har masse folk begynt å videreutvikle Kazaa Lite, slik at først og fremst alle tilleggsprogrammene holder seg oppdatert.

 

Jeg har testet de mest omtalte og har funnet ut at min favoritt er Clean KMD 2.4.4

 

Alle de versjonene som er nyere enn Kazaa Lite 2.4.3 har desverre ikke den norske oversettelsen.

 

Ta en titt på Filesharingtalk.com (krever registereing tror jeg)

KaZaA lite utviklingen har ikke blitt lagt ned, den har bare blitt redusert kraftig i omfang. Clean KaZaA har vært med en stund og var sammen med Diet KaZaA og KaZaA Lite spyware frie når KaZaA Lite var stort.

KaZaA Lite kom i ny utgave senest 28. april forrige måned.

Lenke til kommentar

Den nye versjonen av Kazaa Lite er lite trolig utviklet av de samme som har utviklet de forrige versjonene. Jeg har vært en del i kontakt med Kazaa Lite utviklerne, siden jeg har oversatt den til norsk, og de sa at de ikke kunne fortsette utviklingen av programmet av juridiske grunner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...