merl1n Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Som topic sier får jeg ikke koblet til Kazaa. Det gikk før. Så jeg vet ikke hva som har skjedd. Prøver også å disable Norton Internet Security, men det hjelper ikke. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Trodde kazaa var lagt ned jeg...Kan dessverre ikke hjelpe men du kan jo prøve Dc++....Er kjempefornøyd med den....Brukte kazaalite tidligere og fikk veldig mye fake.... Endret 28. mai 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Forrige gang jeg prøvde kazaa fikk ikke jeg heller koblet meg til. Jeg trodde det var pga at Lite versjonen er "utgått"? Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Greier heller ikke koble meg til der lenger Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 mener å ha lest at kazaa er stengt ned men eg har bytte til Kiwi Alpha funker kjempe fint for meg Lenke til kommentar
Mac Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg brukte kazaa lite senest i dag.. i 10.00 tiden.. Edit Testet nå og det funker bra. (ver 2.0.2 though) Endret 28. mai 2004 av Mac Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hos meg funker det helt fint.. men vurderer og bytte til DC++ Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Klite k++ funker som bare det nå.Laster ned noe musikk, og det går så fint så Lenke til kommentar
Porky Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Sant at kazaa er blitt litt dårlig, men vil anbefale å prøve Kazaa lite Resurrection 0.0.7 Den virker utmerket Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Sant at kazaa er blitt litt dårlig, men vil anbefale å prøve Kazaa lite Resurrection 0.0.7Den virker utmerket hva er Kazaa Lite Resurrection 0.0.7?? har selv Kazaa Lite K++ funker helt fint egenlig Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Som topic sier får jeg ikke koblet til Kazaa. Det gikk før. Så jeg vet ikke hva som har skjedd. Prøver også å disable Norton Internet Security, men det hjelper ikke.Noen som har peiling? Bruker den nå, funker akkurat som før ! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Kazaa Lite Ressurection er dårlig i forhold til den "originale" Kazaa Lite K++ (2.4.3 siste versjon), og den fungerer glimrende enda! (her iallefall). Endret 28. mai 2004 av bidz Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Som topic sier får jeg ikke koblet til Kazaa. Det gikk før. Så jeg vet ikke hva som har skjedd. Prøver også å disable Norton Internet Security, men det hjelper ikke.Noen som har peiling? Da har du en veldig fin sjanse til å slutte å bruke det Det eneste kazaa fører med seg er virus og "fake" stuff. Edit: Ja, du skal selfølgelig begyne med dc istedenfor. Endret 28. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
TimBuck Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kazaa Nettverket er oppe å kjører som aldri før. Men klart, alle p2p nettverk sliter med falske og ødelagte mp3-filer. Den mest sannsynelige grunnen for at du ikke greier å connecte er at du bruker standard kazaalite nicket. Det er vell ingen som jeg vet, som virkelig har konstatert at nicket har noe å si, men jeg har vært borti problemer når man bruker standardnicket, så det skader jo ikke å prøve å bytte bare for å se om det vil hjelpe. Ellers kan du prøve å reinstallere kazaalite++. Kanskje det vil hjelpe? Men skal ikke se bort i fra at du må ta en titt på brannmuren din også. Vidar Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg installerte først 2.4.3 versjonen og så 2.1.0 versjonen som jeg liker mye bedre. Å installere bare 2.1.0 går ikke. Da vil ikke det koble seg til. Først installerte jeg 2.4.3 og så 2.1.0 uten å uninstalle 2.4.3. Det funker finfint hos meg. P.S jeg måtte endre inkommende port fra en annen enn 1212 eller hva som er standard Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Dette er da altså hos en kammerat. Hos meg selv fungerer det utmerket. Kanskje dumt å ikke si at det samme gjelder DC++. Har prøvd dette også. Det som er så rart er at det fungerte før... :/ Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har KLITE 2.4.3 jeg også, funker fint det. Og mht fake filer o.l.; det er bare snakk om å være litt smart i søkene. Jeg bruker andre kilder for å laste ned det nyeste av det nye, men kazaa er veldig greit når man vil ha tak i litt eldre ting. Det tar litt tid, men det kommer til slutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dette er programmvare folkens og ikke internett&Nettverk. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvis du fremdeles vil bruke FastTrack så finnes det en god del ulige klienter du kan bruke. Alle bør du finne her. Har svært liten peiling på hva problemet ditt er siden det er år og dag siden jeg har prøvd KaZaA(lite) og har ikke tenkt å prøve det igjen heller tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå