Gå til innhold

Min hjemmeside!

Anbefalte innlegg

-Kjedelige farger

- lite "for seg gjort" meny

- lite pent med de tentaklene, ble så altfor mye

- altfor stor skrift

Ville droppet finnene og konset mer på interfacen, få med litt mer design. Lag noen elementer der du kan plassere innholdet, og f.eks et annet der du har menyen, linker o.l. Se deg litt rundt og følg med på hvordan "proffene" gjør det...tillat deg selv å bli inspirert, er ganske sikker du kommer opp med et bedre resultat da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DEnne menyen jeg har på venstre siden, passen den inn? eller skal jeg bare droppen den? liker de tentaklene og de er kommet får å bli :p finner liksom ingen farger jeg kan legge til sammen med de jeg har har prøvd litt med rød men det funka ikke så bra ;)

Lenke til kommentar

Hvordan har du tenkt å kode det?

Jeg tenker i forhold til forskjellige oppløsninger og så videre...

Tentaklene kan godt være, men da må du iallefall få det til å se ut som tentakler, alle tentaklene har jo forskjellig lyssetting i forhold til hvordan det burde være om det skulle vært naturlig. Det gir lite helhet må jeg si. En tentakkel skal også være helt RUND, sjelden du ser en tentakkel som er flat på siden(e).

Er det meningen å bruke bildetekst i fremtiden? Om ikke, hiv ut en fisk med tekst uten aa. Det gir et bedre inntrykk av hvordan siden kommer til å engang se ut.

Rødfargen på teksten gjorde seg ikke mot den lilla, selv om den skille seg ut. Hva med en veldig mørk grå?

Det ble nok alt for mye std PS layer-styles for meg dette her. Du vet at alle PS-styles kan tweakes enkelt, for eksempel så er ikke den outer-glow fargen veldig passende her fordi den bør gi en skygge-effekt, og i 99 av 100 tilfeller er vel en skygge grå/sort. ;)

Lenke til kommentar
Likte ikke denne siden, jeg skjønner ikke helt hva de finnene gjør der... hele siden har et slags photoshop nybegynner preg over seg (sånn 14åring som leker seg med effekter) :nei:

- Teksten er gigantisk.
- Menyen var ikke særlig pen.
- Linkene til venstre kan du droppe.
- Så burde du kanskje bli kvitt de finnene også.

-prøv å forkort "menyen" så den passer til den mørkeste bakgrunnen, så fjerner du finnene og stabber den inn i en phet header i stedet... (og dropp bevels og kjipe ferdige photoshop effekter så alle ser nøyaktig hva du har gjort, det blir automatisk uorginalt å se på..)

eller som du ville ha sagt det: "Helt j*vlig, vet ikke hva trådstarter tenker med... begynn på nytt" :ermm:

Må bare gjenta det en gang til... dropp de kjipe photoshop effektene(de er ikke "kule"), de gjør så siden ser utrolig "newb" ut...
Lenke til kommentar
Sorry ble dobbelt post og får ikke slettet den. men ska passe på hva jeg sier om andre sider fra nå HalTan! Kunne du også gi noe kritikk den siden din er bare rÅ! (smiske :blush: )

Du har sunke litt for lavt, mad2003. Å først gå å seie masse bullshit om andre sine sider, for så å plutselig smiske som en j*vel når HalTan poengterer oppførselen - det blir for dumt, rett og slett. Om du går igjennom alle poster der du har sagt tull, editerer det vekk, og seier unnskyld så vil du kanskje ha en mulighet til å gjenoppbygge en viss respekt her...Kanskje.

Sorry for OT, men måtte berre få det ut i offentligheten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...