mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Ja dette er min første hjemmeside og jeg har laget hele i Photoshop helst ingen klaging på at jeg ikke har brukt CSS dette er bare et bildet som jeg vill ha (Postivi ) og negativ respons på.. Bilder og sånt skal også komme inn på siden senere dette er bare V0.1:P Helst konstruktiv kritikk LINK Edit: Noe feil med hypelinken fikset nå Endret 28. mai 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) * for lite kontrast på menyskriften * for stor skrift? Tenker på om du skal skrive mer enn fem setninger. * bakgrunnen forvirrer meg * konstruktiv kritikk? EDIT: begynn på nytt Endret 28. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
andesh Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Var bra, men må vel jobbes litt med. Kanskje litt stor skrift? Prøv å få ordnet headern. For akkurat nu er den ganske tom. Kanskje jobbe litt mer med de tingene som kommer ifra sidene? få de til å se mer avrundet ut? Veit ikke helt om jeg likte hvordan menyen så ut. Prøv å ordne headern, så vi får se mer hvordan siden blir. Var ganske behagelige farger, men IMO trur jeg det var ei eller to farger som ikke passet inn. Men det er sikkert bare meg.. fler kontraster.. Endret 28. mai 2004 av andesh Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Skriften blir mindre i V.02 og kontrasten ser jeg også at må bli litt lysere ja:P Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Skriften blir mindre i V.02 og kontrasten ser jeg også at må bli litt lysere ja:P MER kontrast, ikke mindre... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ble denne bedre eller verre? V 0.2 V.02 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Bakgrunnen må vekk. Ellers var den et ørlite hakk bedre. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Vilken bakgrunn snakker du om? den GRÅ? Endret 28. mai 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Alle de tullete dingsene (tentakler?) som tutler rundt boksen. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Liker de jeg:P de går nok ikke bort. Header kommer en gang men tar nok litt tid:P Endret 28. mai 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Helst konstruktiv kritikk ips: fiks headeren den var kjedelig og alt for mye GRÅ Vis dette er siden din: http://home.online.no/~mayle-e/index.cfm så tror jeg du heller burde lage nytt design:P Dropp front page.... si det til Polecat du den siden var forferdelig! viss den i det hele tatt for status som (web side) burde den komme på de verste web sidene et eller annet sted her på forumet Den var stilig! ikke noe å klage på.... untatt at den var jævlig kjedelig! Likte ikke den firkanta logoen nederst til venstre... den ødelegger... og litt for mye bilder.... eller fin! Jaja Denne fyren som starten denne tråden er jo en total dust! Den hadde havnet på alle warez og torrent sider på 10 SEC og der er det ingen ting! Start helt på nytt og glem det der! Headeren passer absolutt ikke. Den fargen du har valgt er helt forferdelig! jeg likte ingen ting ved den siden stygg og kjedeligt. Fargeløs og stygt. Stygt. lite kreativt. kan lage finere i paint..... nei du må jobbe mere før du legger det ut da..... eller skal jeg tegne en rett strek og spørre: Hva mangler? jeg skal lage en hjemmeside? Fjern den blikk logoen på vensre side... den er stygg Siden du er newbie så drit i oppløsningen Det bildet øverst på siden er jo STYGGT! hele siden er stygg...... prøv deg fram i Photoshop eller noe sånt du.... Hm? Sa du noe? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ser du vilke sider jeg har sagt det så skjønner du det kanskje... Men siden d syntes jeg er så fæl så ikke post her eller gi meg noe kritikk på siden? skjønner poenget ditt PT! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det går an å gi konstruktiv kritikk på en stygg side. Dessuten var ikke din særlig fin, og det du antageligvis hadde sagt, var "Drittstøgg. Begynn på nytt." Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvorfor ikke bare innrømme og unnskylde? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Kom med akkurat din mening. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Sorry ble dobbelt post og får ikke slettet den. men ska passe på hva jeg sier om andre sider fra nå HalTan! Kunne du også gi noe kritikk den siden din er bare rÅ! (smiske ) Endret 28. mai 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Morsom du mad2003 Sikter til dine tidligere sitater... Men nå er det jeg som er destruktiv... Så: Jeg synes at tenktaklene din ble bedre i v0.2, men uansett så blir de litt for forstyrrende for meg. Greit nok, det er kult med tentakler, men du kunne kanskje fjerne i hvert fall noen av dem og gjøre dem litt mindre og dominerende. Brødteksten (som de heter på fint...) bør du ha litt mindre størrelse på, samtidig som den ikke bør være i kursiv og fet. Det bør ikke stå header og meny, folk forstår hva det er selv om du ikke skriver det. Men det skulle du vel kanskje fjerne uansett? Endret 28. mai 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Menyen går ikke like langt ut på begge sider. Av en eller annen merkelig grunn digget jeg de armene som er i bakgrunnen. De sentrerte på en måte fokus på selve innholdsboksen, føles som jeg blir trukket inn til innholdet(selv om det ikke er noe der nå). Fargene er greie, dog litt kjipe og tamme. En ny meny, noen grafiske elementer til innholdet så blir dette helt greit. Også spent på hvordan du har tenkt å lage header, blir å ha en stor invirkning på siden som helhet. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Mouseover på menyen vill komme en gang samme med headeren skal ut og ta noen bilder senere. har laget en meny til som skal inneholde linker til andre sider tror jeg eller SUB meny om det må til V.0.3 Noen flere som har meninger om siden? Og Findus fint at hvertfall en liker de tentaklene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå