wil Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 i natt så lasta jeg ned Fedora Core 2 ISO fila fra en FTP server på internet. det gikk fint, i natt og i dag tidlig. så jeg gikk glad og fornøyd til skolen. så jeg kommer hjem igjen og slår opp skjermen og får se en error i Opera. men når jeg trykka på Resume download så stod det DONE. iso fila er på 3.99 GB hvis jeg holder muspekeren over fila. i Ultraiso er den på 4180 MB. kan dette stemme folkens? ble litt fortvilet i dag når jeg så error meldingen i dag. har liten lyst til å bruke flere dvd plater nå. så jeg lurer på om noen vennligst kunne svare meg på dette spørsmålet. hvis ikke må jeg bare laste den ned på nytt igjen. selv om det kommer til å ta endel tid. rundt 9 timer tror jeg+ at den logger seg av NOEN ganger. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det enkleste er vel å sjekke om md5-summen stemmer? Lenke til kommentar
RangerJoe Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror FC2-i386-DVD skal være 4.07GB eller 4 268 204b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå