Gå til innhold

Plass til vannkjøling i AC Ryan Acrylic Case?

Anbefalte innlegg

#emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre#

får jeg plass til vankjøling i mitt miditower? jeg har: dette

Får jeg plass til vannkjøling? må radiatoren stå ute på gulvet? vil ha d bra til lan og sånt..sånn at jeg slipper kaos..

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såså, roe dere ned nå da! :mad:

Til trådstarter: Du kan temmelig sikkert få plass til vannkjøling i det kabinettet, men vær forberedt på at du kanskje må kutte noen hull her og der.

Det finnes såpass mange valgmuligheter innenfor de komplette settene som er på markedet, at du ganske sikkert vil finne noe du kan benytte.

Eventuelt kan du også plukke de forskjellige komponentene selv, men det er en litt mer omstendelig prosess.

Lenke til kommentar

LenniZ, det er ingen grunn til å være uforskammet når noen faktisk GIDDER å svare deg. Det du egentlig burde gjort var å se litt på vannkjøling, dimensjoner og slikt, og så se om du kanskje har plass.

Men neida, her er det folk som kanskje er interessert i å hjelpe deg med det du spør om, slik at du slipper å etterforske selv, så da er man høflig og oppgir de detaljer folk ber om.

bah

On-topic: Kutte hull må du nok, og det er utrolig hvor mye rart en faktisk kan presse inn i et lite kabinett. Jeg tror du får plass.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en med likt kabinett, det er utrolig upraktisk!!! Hvis du skal omøblere i vannkjølinga eller slikt må du nesten demontere maskina!! Men du skal nok få plass til vannkjølinga, spørsmålet er : Vil du ha plass til noe annet??

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...