Ostepølsa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) #emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre# får jeg plass til vankjøling i mitt miditower? jeg har: dette Får jeg plass til vannkjøling? må radiatoren stå ute på gulvet? vil ha d bra til lan og sånt..sånn at jeg slipper kaos.. Endret 12. oktober 2004 av It's me Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 det spørs både hva slags vannkjøling, og hva slags hardware du har... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 se hardware i signatur smarten..og jeg har 5 kabinettvifter, vannkjøling er vannkjøling.. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 nope, vannkjøling er ikke bare vannkjøling, masse forskjellig, i mange størrelser. Det er ikke alle som gidder å skrive alt mulig de har av PCI kort, vifter og harddisker i hardwaren sin... smarten Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Såså, roe dere ned nå da! Til trådstarter: Du kan temmelig sikkert få plass til vannkjøling i det kabinettet, men vær forberedt på at du kanskje må kutte noen hull her og der. Det finnes såpass mange valgmuligheter innenfor de komplette settene som er på markedet, at du ganske sikkert vil finne noe du kan benytte. Eventuelt kan du også plukke de forskjellige komponentene selv, men det er en litt mer omstendelig prosess. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 LenniZ, det er ingen grunn til å være uforskammet når noen faktisk GIDDER å svare deg. Det du egentlig burde gjort var å se litt på vannkjøling, dimensjoner og slikt, og så se om du kanskje har plass. Men neida, her er det folk som kanskje er interessert i å hjelpe deg med det du spør om, slik at du slipper å etterforske selv, så da er man høflig og oppgir de detaljer folk ber om. bah On-topic: Kutte hull må du nok, og det er utrolig hvor mye rart en faktisk kan presse inn i et lite kabinett. Jeg tror du får plass. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kjenner en med likt kabinett, det er utrolig upraktisk!!! Hvis du skal omøblere i vannkjølinga eller slikt må du nesten demontere maskina!! Men du skal nok få plass til vannkjølinga, spørsmålet er : Vil du ha plass til noe annet?? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne skulle nok ha blitt flyttet over til vannkjølingsdelen. Passer nok bedre der enn under luftkjøling Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Flyttet til "Kjøling - Vann og ekstrem" Endret 12. oktober 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå