Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jeg kom opp i engelsk eksamen Det er jeg veldig fornøyd med Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jeg kom opp i engelsk eksamen Det er jeg veldig fornøyd med Hmm bra det er noen som er glad, kom selv opp i økonomi noe som er veldig surt for meg når jeg allerede har 6 i faget. Kan lissom bare gå en vei Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg håpet på Økonomi jeg, men har 4 i både Økonomi og engelsk så det var kult. Håpet på ikke få matte da så det var der jeg ble mest glad. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jeg kom opp i engelsk eksamen Det er jeg veldig fornøyd med Hvorfor fikk ikke jeg komme opp i det? Urettferdig Kommer vel opp i noe muntlig jeg da... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Matte her, så det blir en del lesing. Heldigvis kom jeg ikke opp i økonomi, som er mitt verste fag. Håper eg ikke må ha muntlig og.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 jeg kom opp i engelsk eksamen Det er jeg veldig fornøyd med Hvorfor fikk ikke jeg komme opp i det? Urettferdig Kommer vel opp i noe muntlig jeg da... Hva kom du opp i da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hva kom du opp i da? Ingenting... Får ikke vite hva vi kommer opp i muntlig før 15. juni... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hva kom du opp i da? Ingenting... Får ikke vite hva vi kommer opp i muntlig før 15. juni... ok. Husker ikke helt når jeg får vite det jeg, men tror det er den 15. her også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kom, i likhet med Killerzevs, opp i skriftlig engelsk. Kanskje ikke så overraskende siden vi går i samme klasse. Veldig, veldig fornøyd med hva det ble. Var veldig nervøs for å få matematikk. For der forstår jeg nesten ingenting. ENGELSK EKSAMEN!!!!!!! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 English for teh win!! Engelsk her også Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kom også opp i engelsk, er det bare vi som har en muntlig prøve etter den skriftlige delen? Gleder meg uansett til denne, håper jeg klarer å holde på sekseren. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Forstår ikke hvorfor folk er glade for å komme opp i et fag de allerede har dårlig i. Det funker ikke slik på videregående at eksamenskarakteren slås sammen med standpunkt. Det er bare på ungdomsskolen. Så derfor er det fordel å komme opp i et fag man faktisk kan. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) .....bla bla bla bla. Det er bare på ungdomsskolen. bla bla bla..... øh... nei... Eksamenskarakter og standpunkt slåes _ikke sammen på ungdomsskolen. edit: leifleif ha deg vekk! Endret 31. mai 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Eksamenskarakter og standpunkt slåes _ikke sammen på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå