Gå til innhold

Viewtiful Joe...skal det være så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Kommer meg ikke forbi første bossen (helikopteret)...har prøvd 5-6 ganger nå, og er knapt i nærheten av å greie det. Er det noe triks for å ta ham? Kan liksom ikke spille på "kids" heller... :ermm:

Hadde problemer med helikopteret, jeg også. Gjelder bare å følge med på VFX-meteret, og stoppe Slow før det tømmes. Ett tips er å slå lysekronene når helikopteret passerer under, et annet å få få droidene dizzy og vente på at helikopteret flyr over, så Slow og slå droiden med Punch + ned, så flyr droiden opp og kolliderer med helikopteret. Også gjelder det å passe på å ikke bli truffet av kuler.

Helikopteret er veldig vanskelig fordi man bare har tre hjerter - men etter at du har slått det får du shoppe og kan kjøpe mange flere hjerter (og kjappere VFX oppfylling) og da blir det straks enklere!

:thumbup:

(og jeg spiller på adult, jeg også!)

Endret av Biera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man banker ham! :p

Man må knuse øksen hans får å gjøre skade på ham. Gjør det med ZOOM og SLOW angrep. Kjør ZOOM, MACH og KICK for å få hamburgere ut av ham. Tror jeg.

Det hjelper også ofte å skyte rakettene tilbake på, og ta SLOW rett før de treffer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

(Okay, eneste grujnnen til at jeg skriver her er at jeg trenegr hjelp til Viewtiful Joe.).

Jeg er på 5 Episode. Der man har 400 sekunder på og stoppe et tog. Jeg hater Time missons, og dette er det siste på dette spillet(Jeg greide så vidt og komme meg igjennom Time missonet der du må komme deg ut av Ubåten.) Hvordan skal du gjøre dette i tide? jeg har regnet ut at Du får 4min og 40 sek. på deg til og fullføre dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...