NoviKaNa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kjøpte nettopp Viewtiful Joe superbillig på Play.com, men er det meningen at det skal være SÅ vanskelig? Kommer meg ikke forbi første bossen (helikopteret)...har prøvd 5-6 ganger nå, og er knapt i nærheten av å greie det. Er det noe triks for å ta ham? Kan liksom ikke spille på "kids" heller... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Ja, det er nok meningen det, så at de kalte det for Verdens vanskeligste spill i Gamesmaster Edit:Leif. Endret 28. mai 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 va ikke noe prob. på kids iallefall Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Spill på kids. Bare galninger og masochister spiller på adult. Faktisk kjenner jeg voksne spillegale folk som har gitt opp på kids fordi det ble for vanskelig. Men.... som en som såvidt greide seg gjennom spillet på kids, så kan jeg love deg at det er verdt det. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har kjørt gjennom spillet for litt siden. Spill på kids du, eller belag deg på å bli veeeldig frustrert. Jeg spilte selvfølgelig på kids selv, adult er mad vanskelig! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Er Kids veldig vanskelig?? Endret 28. mai 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Okay, takk folkens! Var redd for at det var skikkeli pussy å spille på kids Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er Kids veldig vanskelig?? kun et ord kan gi et fornuftig svar på dette spørsmål: JA! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Spillet ser veldig lett ut !!! Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Spillet ser veldig lett ut !!! Vent bare du. Det kommer horder av utfordringer. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Fantaboy: Har du spilt det? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Lenge siden jeg har spilt det nå, men foreløpig er jeg på Episode .. hm. 4? på Adult. Kids har jeg ikke prøvd engang, så søren heller. Vær mann (eller kvinne!)! Helikopteret er enkelt så fort du forstår hvordan du skal gjøre det. (det er derimot bare en liten mellomboss, så du har nok mye å glede deg til Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Fantaboy: Har du spilt det? Nei, men jeg sa ikke at det er lett jeg sa at det SÅ lett ut. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Fantaboy: Har du spilt det? Nei, men jeg sa ikke at det er lett jeg sa at det SÅ lett ut. Hvordan skal det gå an å se på spill om de er vanskelige eller ikke? Eller, hvorfor synes du det? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg spiller alltids på laveste vanskelighetsgrad, siden det er historien jeg har lyst til å oppleve, uten frustrasjoner Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Bestilte nettopp spillet på Play.com Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Bestilte nettopp spillet på Play.com Hehe, flott Syns det er helt konge nå. Spiller det på Kids...gidder ikke spille alle levela om og om og om igjen. Høres ut som at det ikke er noe skam å spille det på kids uansett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Hm, dette minner meg om Devil May Cry (som skulle være en av de kuleste spillene til PS1). Også var det bossfights hvert 10. minutt litt lengre ute i spillet omtrent. Helt umulig med mindre man gidda å dø og reloade 2000 ganger, slåss mot samme bossen flere ganger (bare da var han ENDA sterkere) Endret 30. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hm, dette minner meg om Devil May Cry (som skulle være en av de kuleste spillene til PS1). Også var det bossfights hvert 10. minutt litt lengre ute i spillet omtrent. Helt umulig med mindre man gidda å dø og reloade 2000 ganger, slåss mot samme bossen flere ganger (bare da var han ENDA sterkere) Forstår ikke hvorfor alle syntes Devil May Cry var så vanskelig. Jeg døde et par ganger på noen av bossene, og mange ganger på siste bossen, men kom egentlig igjennom det ganske så enkelt. Og jeg spillte ikke på easy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå