Gå til innhold

Viewtiful Joe...skal det være så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp Viewtiful Joe superbillig på Play.com, men er det meningen at det skal være SÅ vanskelig? Kommer meg ikke forbi første bossen (helikopteret)...har prøvd 5-6 ganger nå, og er knapt i nærheten av å greie det. Er det noe triks for å ta ham? Kan liksom ikke spille på "kids" heller... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill på kids. Bare galninger og masochister spiller på adult.

Faktisk kjenner jeg voksne spillegale folk som har gitt opp på kids fordi det ble for vanskelig.

Men.... som en som såvidt greide seg gjennom spillet på kids, så kan jeg love deg at det er verdt det.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spilt det nå, men foreløpig er jeg på Episode .. hm. 4? på Adult. Kids har jeg ikke prøvd engang, så søren heller. Vær mann (eller kvinne!)!

Helikopteret er enkelt så fort du forstår hvordan du skal gjøre det. :)

(det er derimot bare en liten mellomboss, så du har nok mye å glede deg til ;)

Lenke til kommentar

Hm, dette minner meg om Devil May Cry (som skulle være en av de kuleste spillene til PS1). Også var det bossfights hvert 10. minutt litt lengre ute i spillet omtrent. Helt umulig med mindre man gidda å dø og reloade 2000 ganger, slåss mot samme bossen flere ganger (bare da var han ENDA sterkere)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hm, dette minner meg om Devil May Cry (som skulle være en av de kuleste spillene til PS1). Også var det bossfights hvert 10. minutt litt lengre ute i spillet omtrent. Helt umulig med mindre man gidda å dø og reloade 2000 ganger, slåss mot samme bossen flere ganger (bare da var han ENDA sterkere)

Forstår ikke hvorfor alle syntes Devil May Cry var så vanskelig. Jeg døde et par ganger på noen av bossene, og mange ganger på siste bossen, men kom egentlig igjennom det ganske så enkelt. Og jeg spillte ikke på easy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...