MIZZ_HELL Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har et Aopen QF50A kabinett og jeg har lyst til å friske det opp litt men jeg vill ikke kjøpe nytt kabinett. Går det ann å få kjøpt en sidedør med vindu som passer til mitt kabinett, og hvor kan jeg kjøpe det?? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Du kan jo alltid lage selv? evt kjøpe window kit.. Hvis du lager selv, får du det akkurat slik du vil ha det! *gon modd* Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hmmm...... Kanskje det, hvor kan jeg få køpt det på internett?? Men finnes det ikke ferdig laget som jeg kan kjøpe?? Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Det må også være svart, d glemte jeg å skrive Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKETDRAGT hvorfor har du postet 2 like inlegg? Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Det ble noe feil med internettet så todde jeg at det andre ikke var "postet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå