Gå til innhold

Raidmax astro 268, bra nåkk for mitt bruk?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har stusset litt på Raidmax astro 268 sort.. Vurderer å snart kjøpe meg en ny PC. Jeg liker designet på kabinettet, liker at det er litt enkelt design.

Skal ikke modde selv på det, så ikke kom her å prat om ferdigmodda, modde kabbis blablabla.. Jeg skal ha sort kabinett, tastatur og skjerm.

Er dette kabinettet bra nokk for mitt bruk? andre kabinett dere heller anbefaler? Har også kikket litt på chenbro gaming box, men synes vel egentli fronten er for harry, er redd jeg fort ville gått lei designet på den. har ca 1000 kr å bruke på Kabinett/strømforsyning!

Endret av H.kon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har vurdert det, hvordan er viftene som følger med? Holder de for en stund før jeg får råd til noen andre? eller trenger jeg ikke nye i det hele tatt? Pc'en min trenger ikke å være super stille heller da!

Lenke til kommentar

Noen som vet om andre stilfulle kabinetter i samme prisklasse?(Har 1000 kr til å bruke på kab og PSU)

Kan være fra vilken som helst norsk webbutikk, så lenge den er til å stole på, men vis de har samme kabinett på netshop så kjøper jeg heller der, ettersom alt annet av komponenter jeg kjøper er derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...