~Alex~ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) e3 har vært og vg pleier å dekke saken godt, mem vg var i streik når e3 var arrangert, men det kommer en repotasje i morgen, legger url her. jeg snakket litt med rune fjeld olsen, sier kanskje ikke så mye, men han er etter min mening en av de beste pc spill journalistene. og han hadde prøvd halo 2.... gleder meg utrlig, for de som er skeptiske, se en av trailerne og ta frem 1nern og øv dette blir et av de beste spillene i 2004 etter min menning, star wars galaxys tilegget: jump to ligth speed, skal også være utrlig bra. Kanskje vi får noen bra spill i 2004 likevel Endret 6. juni 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 1. E3 2005 er ikke før neste år, altså i 2005. 2. Linken du viser til har 1 artikkel fra E3 2004, mens resten er fra E3 2002. Det skyldes at spilljournalisten i VG gikk ut i streik akkurat under E3. :-( Her er forresten Gamer.nos dekning: http://e3.gamer.no - mange saker ligger å venter på å bli publisert også. :-) Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 1. E3 2005 er ikke før neste år, altså i 2005.2. Linken du viser til har 1 artikkel fra E3 2004, mens resten er fra E3 2002. Det skyldes at spilljournalisten i VG gikk ut i streik akkurat under E3. :-( Her er forresten Gamer.nos dekning: http://e3.gamer.no - mange saker ligger å venter på å bli publisert også. :-) første url var ikke riktig har endret innleget Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kommer det review av E3? Hva mener du med det? Rune er flink, det er jeg helt enig i. Men han er ikke bare en god PC-spill-journalist. Han er flink med det meste innen data- og videospill. :-) Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Kommer det review av E3? Hva mener du med det? Rune er flink, det er jeg helt enig i. Men han er ikke bare en god PC-spill-journalist. Han er flink med det meste innen data- og videospill. :-) veldig klønete skrevet, sovet litt lite Endret 28. mai 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 e3 har vært og vg pleier å dekke saken godt, mem vg var i streik når e3 var arrangert, men det kommer en repotasje i morgen, legger url her. jeg snakket litt med rune fjeld olsen, sier kanskje ikke så mye, men han er etter min mening en av de beste pc spill journalistene. og han hadde prøvd halo 2.... gleder meg utrlig, for de som er skeptiske, se en av trailerne og ta frem 1nern og øv dette blir et av de beste spillene i 2004 etter min menning, star wars galaxys tilegget: jump to ligth speed, skal også være utrlig bra. Kanskje vi får noen bra spill i 2004 likevel Hva blir egentlig så spesielt med Halo2? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) e3 har vært og vg pleier å dekke saken godt, mem vg var i streik når e3 var arrangert, men det kommer en repotasje i morgen, legger url her. jeg snakket litt med rune fjeld olsen, sier kanskje ikke så mye, men han er etter min mening en av de beste pc spill journalistene. og han hadde prøvd halo 2.... gleder meg utrlig, for de som er skeptiske, se en av trailerne og ta frem 1nern og øv dette blir et av de beste spillene i 2004 etter min menning, star wars galaxys tilegget: jump to ligth speed, skal også være utrlig bra. Kanskje vi får noen bra spill i 2004 likevel Hva blir egentlig så spesielt med Halo2? Først og fremst at det ligger an til å bli et sabla bra spill kanskje? Endret 28. mai 2004 av Heales Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ooooook, da så. det forklarer jo alt. Hva er nytt i fra det forrige spillet? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ooooook, da så. det forklarer jo alt. Hva er nytt i fra det forrige spillet? Først og fremst er det jo en kraftig utbygget multiplayer støtte - nå også via X-Box Live. I tillegg er spillet mye mer gjennomarbeidet enn det første. Hvert eneste level vil fremstå som mye mer variert enn i det første Halo-spillet. Mest av alt er det den unike mixen av mange forskjellige ting slik Bungie også fikk det til med Halo. Personlig gleder jeg meg aller mest til enda mer av den ekstremt flotte musikken som skapte en helt unik atmosfære. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Rune er flink, det er jeg helt enig i. Men han er ikke bare en god PC-spill-journalist. Han er flink med det meste innen data- og videospill. :-) Dere kan ikke få han til å skrive her da? Eller er han for opptatt? (skal kanskje litt for at en journalist går fra en bra lønnet jobb i en stor avis til et nettsted der du ikke tjener fullt så godt...) Endret 28. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Først og fremst er det jo en kraftig utbygget multiplayer støtte - nå også via X-Box Live. I tillegg er spillet mye mer gjennomarbeidet enn det første. Hvert eneste level vil fremstå som mye mer variert enn i det første Halo-spillet. Mest av alt er det den unike mixen av mange forskjellige ting slik Bungie også fikk det til med Halo. Personlig gleder jeg meg aller mest til enda mer av den ekstremt flotte musikken som skapte en helt unik atmosfære. Du mener altså det alle Halo-fanboys mener at Halo har med untak av multiplayer støtte ? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ooooook, da så. det forklarer jo alt. Hva er nytt i fra det forrige spillet? Først og fremst er det jo en kraftig utbygget multiplayer støtte - nå også via X-Box Live. I tillegg er spillet mye mer gjennomarbeidet enn det første. Hvert eneste level vil fremstå som mye mer variert enn i det første Halo-spillet. Mest av alt er det den unike mixen av mange forskjellige ting slik Bungie også fikk det til med Halo. Personlig gleder jeg meg aller mest til enda mer av den ekstremt flotte musikken som skapte en helt unik atmosfære. Takk, mye bedre svar :-) Gleder meg nok mer til en del spill som kommer til data snart :-) Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) mye quoting her=) så jeg dropper det, grunnen til at jeg gleder meg er at, hmmm bare se en trailerVideoene fra halo2 og trailer eller hør på musikken,Musikken fra halo 2 Se dïsse og si meg imot: tror halo 2 kommer til å bli det beste spillet i 2004, hvertfall på x-box og tror det kommer til å bli et enda bedre når det kommer til pc. Og får å holde meg til E3 så er det en ting til jeg gleder meg utrlig til, jump to light speed dette kommer til å bli morsomt, forestill at du sitter på månen til naboo(rori) og lager ting. Du blir litt bored og bestemmer deg for å ta en tur med space shipet ditt så crusier du rundt i galaxen i en slags arcade verden, med "starwars realisme" og kan ta pilot oppdrag eller bare skyte på det du ser . Dette kommer til å bli morsomt. Å sette inn litt mindre tung spilling til SWG er genialt... legger link til lucasarts trailer og screenshots, det er ikke det mest utfyldende men allikevel Hopp i stor fart (jump to lightspeed) edit: skrive leifs Endret 6. juni 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 det er ikke bare det med halo at det kommer til å ha en overlegen mulitiplayer, single player ser også veldig bra ut har alltid hatt lyst til å ha en stort romship etter meg mens, jeg kører en fet bil med vennene mine, de skyter jeg kjører, over alt popper det opp rare fiender i alle fasonger, fra gamle venner som ghosten og warthogen til nye "ting" som skyter sykt. hmm men pluteselig stopper crusingen, et besit hopper opp på panseret vårt og river meg ut av bilen... Da blir jeg surer, spaltter noen blåinger og hopper på en ghost i fart, denger drivern og tar ghosten hans, så lurer jeg et stort skip inn i en tunel og kommer så vitt ut, the grass is always greener on the other side og det begynner å regne, store metall kontainere på byen. Vi står og glaner kommer det fra de mange giga alien shipene som er over byen? kontainerne lander og ut kommer det "halo-jeidier" det er de alaien med laser sverd hvorfor får ikke vi sånn???(hvem vet kanskje vi får det) dette er en av trailerne skrevet omtrent sånn som trailern er, se trailern, den er nesten bedre enn min verson Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Eller hør på musikken,Musikken fra halo 2 Se dïsse og si meg imot: tror halo 2 kommer til å bli det beste spillet i 2004, hvertfall på x-box og tror det kommer til å bli et enda bedre når det kommer til pc. Mussiken er så nydelig! Må nok beklage deg der Alex... Tror neppe Halo 2 kommer til PC YES Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Eller hør på musikken,Musikken fra halo 2 Se dïsse og si meg imot: tror halo 2 kommer til å bli det beste spillet i 2004, hvertfall på x-box og tror det kommer til å bli et enda bedre når det kommer til pc. Mussiken er så nydelig! Må nok beklage deg der Alex... Tror neppe Halo 2 kommer til PC YES det sa alle om enern også det er microsoft consol og når bungie slipper spillet på x-box kommer det nok til pc til slutt også... den som venter(og spiller halo2 på x-box imens) på noe godt, venter ikke for gjeves, er ikke helt stø på ordtaket men noe i den duren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå