Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jeg postet et topic i går hvor jeg hadde en lang beskrivelse av problemet, etter mye om og men så fikk jeg endelig installert windows og jeg fikk testet den via diagnostic tools fra western digital ( har wd 120gb 7200 8mb se ) jeg valgte den lengste testen og fikk dette svaret - Test Error Code: 08-Too many bad sectors detected ! Lenke til kommentar
Testo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 du kan prøve å "lav" formatere den. viss det ikke hjelper er den nok kastbar.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) dette kan bli en laaaaang dag, da må jeg først overføre alt jeg har til andre maskiner :/ btw, hva mener du med "lav" formatere ? Endret 28. mai 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 'lav' formatering eller 'low-level format' er utført fra fabrikk på ide disker, hvis du prøver å gjøre det på en moderne disk vil disken øyeblikkelig gi deg en format complete meldig eller ganske enkelt ikke reagere på kommandoen. Du har en død (døende) disk. beklager -Ingebrigt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 vel, da er det bare å finne frem data-bibelen for å gi den sin siste salve. takk for raske svar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hva med å sende den til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå