Gå til innhold

ungå fjerning nyttige cokkies?

Anbefalte innlegg

når jeg bruker programmer som ad-aware tuneup utilities, spybot search and destroy og ccleaner. fjerner jeg ofte cokkies som jeg egentllig ikke vil fjerne. som foreks cokkieser som jeg jeg bruker til å komme inn på internett sider osv..

noen som vet hvordan man kan sikre at disse ikke blir slettet eller må man gå igjenom listen hver gang og prøve og ikke slette dem som man tror er viktige...

?????? :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler veldig på at de cookiesene som adaware og spybot fjerner kreves for å komme inn på sider. Fjerner de selv, og har alle cookiesene som session only i Firefox. Har ikke problemer med å komme inn på noen sider. Vennligst gi eksempel på en cookie som fjernes, og en side du ikke kommer inn på etter det.

Lenke til kommentar

I de fleste programmer, der i blant AdAware, kan du etter en scan gå igjennom listen med resultater. Ved å høyreklikke på de funnene du tror du trenger, kan du finne ytterligere informasjon om funnet samt ev. legge hva det måtte være på en "Ignore" liste, som gjør at AdAware overser funnet ved neste kjøring...

Endret av trn100
Lenke til kommentar

for eks hardware.no

må jeg bruke passord og logge meg inn for hver gang jeg har kjørt adware.

jeg kan altså ikke ha automatisk innlogging for hver gang.

og på web tv til tv2.no

det funker jo å komme inn på siden men jeg må jo skrive inn passord for hver gang da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...