Chosiso Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Har tenkt å forsikre mobilen min. men hvor kan jeg forsikre den? Jeg har telenor kontant!! Takker for svar! Endret 29. mai 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Utanom mobil operatørane sine eigne mobil forsikringer. er det vel to måter å forsikre ein mobil telefon på. 1) Gjennom reiseforsikring (dekker tap, tyveri, skade Europeiske har ei som dekker også mobil) 2) Verdi gjenstands forsikring (Gjensidige Nor har ei slik forsikring i alle fall, dekker nok det same som reiseforikring men er meir spesifisert mot den gjenstanden) Pris og eigenandel veit eg ikkje på dei forskjellige, men verdiforsikring har ein årleg premie i forhold til prisen på produktet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Netcom og telenor opererer med egne forsikringer til mobiler da, så sjekk ut disse. Netcom sin forsikring er ganske bra og billig, tror nok den fungerer selv om du har telenor som operatør... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 forsikring hoss operatørene stinker rett og slett.. få den på innbo forsikringen eller noe sånnt.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Netcom og telenor opererer med egne forsikringer til mobiler da, så sjekk ut disse. Netcom sin forsikring er ganske bra og billig, tror nok den fungerer selv om du har telenor som operatør... Nei, netcom-simkortet må stå i telefonen for at forsikringen skal gjelde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå