Woodoo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har tenkt å sikkerhetskopiere DVD filmene mine. Men det er en ting jeg lurer på; blir det noe kvalitetstap på kopiene, blir de like gode som orginalene når det gjelder lyd og bilde? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dvd-brennerne (og platene) på markedet nå støtter ikke dette, hvis ikke filmene dine er av DVD-5 formatet (4.7GB/plate). De vanligste er DVD-9 (8.5 GB/plate) og tar derfor for stor plass. Dette kan ordnes ved å komprimere (dårligere bildekvalitet) evt fjerne 'søppel' som ekstra lydspor, bonusgreier og slikt. Mye god info om dette på www.doom9.org Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kommer an på hva du skal kopiere de til. DIVX eller brennbare dvd-plater? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Kommer an på hva du skal kopiere de til. DIVX eller brennbare dvd-plater? Det er brennbare DVD-plater jeg skal kopiere filmene til. Blir det mulig å brenne DVD-9 filmer med full kvalitet når dual layer brennerne kommer? Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Blir det mulig å brenne DVD-9 filmer med full kvalitet når dual layer brennerne kommer? kan ikke skjønne noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå