Gjest mafister Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei folkens! Vurderer å anskaffe digitalkamera. Er amatør når det gjelder fotografering. Har sett litt på Nikon CoolPix 885 som ligger på ca 5500,- og det er for meg en akseptabel pris. Har sett på dette kameraet fordi den har gode specs etter det jeg har skjønt, ikke har dilldall som MP3, lydinnspilling, video osv ( Jeg skal ha et kamera og ikke noe annet. :smile: ) og det følger dessuten med lader og programmet FotoStation. Er dette et godt kamera eller er det andre som jeg burde valgt istedenfor? mvh ørnulf a Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hei Jeg har hatt Coolpix 885 i 5 måneder og er kjempefornøyd. Bra batterikapasitet, grei størrelse, tar flotte bilder ++.. Jeg har hørt at noen har vært misfornøyd med "anti-rødøye"-funksjonen, men for meg har den fungert veldig greit (og har jeg glemt å slå den på så har jeg jo Photoshop...). Du kan også ta videosnutter opp til 40 sek. ARM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå