Goodall Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) 3dmark 03 score: 13487 et bilde av det ene resultatet fra tråden jeg linka til i min forrige post Endret 28. mai 2004 av Goodall Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Den linken ligger også ute i en annen tråd om det temaet du nevnte. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 De sender i morra, og jeg har betalt 4095,- (PowerColor). ehm...tror jeg venter 1 års tid ja jupp me 2 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvor ble det av den 2ndre benchen som ble lovet med overklokk og vapo? Lenke til kommentar
idle_man_1 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Litt kjedelig at butikken i sandefjord _VET_ at nosto skal modde X800 pro kortet da Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg får mitt i morra, så med en gang mine øyne får klistra seg fast på X800 PRO, så skal kameraet fram Tipper dere får non bilder ca rundt 18.00 tia i morra, kanskje tidligere, men ikke senere Lenke til kommentar
nosto Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvor ble det av den 2ndre benchen som ble lovet med overklokk og vapo? tar tid Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvor ble det av den 2ndre benchen som ble lovet med overklokk og vapo? tar tid Lykke til nosto, håper du ikke fikk et av de X800PRO som det var mislykka 16 pipelines på, for da kan det gå litt scheiss...., har jeg hørt Skal du sette på noen kjøling på RAM eventuelt? Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvor ble det av den 2ndre benchen som ble lovet med overklokk og vapo? tar tid Lykke til nosto, håper du ikke fikk et av de X800PRO som det var mislykka 16 pipelines på, for da kan det gå litt scheiss...., har jeg hørt Skal du sette på noen kjøling på RAM eventuelt? misforstod jeg helt eller skal ikke X800pro ha 12pipelines...? regner med Nosto rigger opp Vapoen i dette øyeblikk Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvor ble det av den 2ndre benchen som ble lovet med overklokk og vapo? tar tid Lykke til nosto, håper du ikke fikk et av de X800PRO som det var mislykka 16 pipelines på, for da kan det gå litt scheiss...., har jeg hørt Skal du sette på noen kjøling på RAM eventuelt? misforstod jeg helt eller skal ikke X800pro ha 12pipelines...? regner med Nosto rigger opp Vapoen i dette øyeblikk Hehe, sorry, X800 PRO har 12 pipelines, men noen av dem har brutte koblinger mellom pipelines'ene (ihvertfall sånn som jeg har forstått det), og disse er mislykkede X800 XT med 16pipelines så de 4 pipelines er frakobla, så hvis man linker disse sammen så kan det gå rett øst (nord) *le* Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror jeg venter til Juli/August før jeg skaffer meg nytt kort. Ser hvertfall slik ut pr. i dag Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Å aktivere skadede pieplines vil ikke ødelegge kortet. Du vil få massevis av artifacts, men ellers så er det ikek sikekrt du får crash'er engang. Du svir ihvertfall ikke kortet. Det sagt, så er det god grunn til å tro at ikke alle PRO kort har 16 gode pipelines. heldigvis er all moddingen som skal til for å sjekke dette 100% reversibel, og rimelig enkel. Hadde ikke nølt et sekund om jeg hadde en X800PRO liggende. -Stigma PS: Nosto, om du ikke vet det allerede så er vmod (for GPU ihvertfall) for X800PRO utrolig enkel å gjøre. Skal du kjøre den med en vapo på, så er det nesten et must ,ellers vil du neppe klare å dra all den yelsen som vapoen din potensielt kan gi deg. Anntar du allerede vet om alt dette, men det skader ikke å nevne det sant? =) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Tror neppe jeg skal modde X800 PRO'en min, da jeg ikke bader i penger hvis noe skulle gå galt, også har jeg ikke peil på vmod o.l anyway Blir nok OC for sure da EDIT: Skirvelief Endret 29. mai 2004 av Kasp Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hmmm blir vel å klokke kortet lit for å se hvor langt det går. Men det er neppebehov for å klokke slike kort før de begynner å slite i spill Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvor ble det av den 2ndre benchen som ble lovet med overklokk og vapo? tar tid Ser at du bruker mye tid ja Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Mannen er sikkert utslitt etter å ha klokket og moddet og drevet på i natt, han våkner sikkert i 3 tiden . Men helt seriøst, det er jo bare å vente til gutten er fredig, for han vil sikkert presentere sine resultater på enryddig måte med bilder og hele pakka. Lurer på hvor lenge det er til vi ser de første bruker testene på disse kortene? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kan en av dere som har fått kortet se om kjøleløsning er den samme som 9800pro/xt? Angående feste hull og sånt. Sikker mange som sitter på dyre kjøleløsninger som vil vite dette. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Leste en plass at det er bare å sette på eks vannkjøleblokker som passer readon 9800 på x800 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå