Gå til innhold

Noen som har fått x800pro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal være en temp måler i X800 kort?

Er det det? Er det en overdrive funksjon i driverene?

Overdrive funksjonen er ikke med i driverne og du kan heller ikke se temperaturen i driverne ifølge www.vr-zone.com Da er det sannsynelig vis ikke temp. måler i kortet da. :thumbdown:

The overdrive feature that was introduced with the release of the Radeon 9800XT is not supported by the X800 series of graphics cards, and therefore is not included in the driver. Unfortunately the driver now also lacks a temperature reading as well. Fortunately, the VPU Recover feature is still there, a great tool that helps reset the card after failed overclocking attempts.
Lenke til kommentar
Men det er tydlig cpuen ikke har så mye og si i disse 1024x768 oppløsnings testene. Hadde vi satt 1600x1200 som oppløsning ville jeg nok dratt fra, for det er da x800pro begyner og vise sin styrke, det ses jo i den testen på nettet med prosessorer i 6 nivåer. Fra 2200 til 3200.

Hvilken test tenker du på her?

Lenke til kommentar
Nei, ikke gjør det :p

FC går helt fint, men mener det har lav fps... virker ikke slik, for det fins ikke lagg...

hmm hva om du klokker din "P4" til 3.2ghz.....den vil takle det med nullproblemer! :thumbup:

hmm, siden du klokket fra 2.53ghz til 2.8ghz i stad--.-- så.. tar du 2 steg vidre og klokker til 3.2ghz :devil: ....da bryter du 11k vertfal..tenker du får 11080poeng..eller no sont...test da.. :dribble:

så er du kansje først på 11k og! :)

Lenke til kommentar
Men det er tydlig cpuen ikke har så mye og si i disse 1024x768 oppløsnings testene. Hadde vi satt 1600x1200 som oppløsning ville jeg nok dratt fra, for det er da x800pro begyner og vise sin styrke, det ses jo i den testen på nettet med prosessorer i 6 nivåer. Fra 2200 til 3200.

Hvilken test tenker du på her?

Jeg tenkte på om noen her hadde link til den testen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...