Gå til innhold

Noen som har fått x800pro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle det ikke komme en softmod da? Det er jo fult mulig.... :yes: Vi må bare vente på freakene i japan får funne det ut... :p

Fordi det er fysisk umulig å bruke en softmod til å enable de 4 siste pipelinene. Dette er fordi de ikke er blokkert i software, men direkte på pcb'en på kortet. Altså går det ikke noe strøm gjennom den delen av kortet som gjør at du kan få 4 pipelines ekstra.

 

Ergo... det går ikke an, siden du må tukle fysisk med kortet ditt å lede strøm gjennom to, fra fabrikken, "døde" punkter.

Lenke til kommentar

Dere som har fått Radeon X800pro: Hva med å teste ytelsen i faktiske spill? Bruk Fraps og test ytelsen i f.eks Far Cry, Halo og andre krevende spill (gjerne på høy oppløsning). Med Fraps får man vite minimum, average og max fps. Det er minimum fps som gjerne er mest interessant, siden det er den verdien som oppleves som hakking/lagging hvis den er for lav. Er egentlig ikke så veldig interessant om man får 10200 eller 10700 3Dmarks (ihvertfall ikke for min del) :)

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det ikke komme en softmod da?  Det er jo fult mulig.... :yes:  Vi må bare vente på freakene i japan får funne det ut...  :p

Fordi det er fysisk umulig å bruke en softmod til å enable de 4 siste pipelinene. Dette er fordi de ikke er blokkert i software, men direkte på pcb'en på kortet. Altså går det ikke noe strøm gjennom den delen av kortet som gjør at du kan få 4 pipelines ekstra.

 

Ergo... det går ikke an, siden du må tukle fysisk med kortet ditt å lede strøm gjennom to, fra fabrikken, "døde" punkter.

:yes:

 

 

men synes ikke hardware modden så særlig vanskelig ut, hvis det går til Hel.. kan man ikke bare vaske vekk strekn(lakken)?..

 

Å sende det i retur... heh ;)

Lenke til kommentar
ZkedaR: Merker du noe forsjkell på bildekvaliteten i spill? :hmm:

Helt klart, til og med Vice City så MYE bedre ut :D

 

Dere som har fått Radeon X800pro: Hva med å teste ytelsen i faktiske spill. Bruk Fraps og test ytelsen i f.eks Far Cry, Halo og andre krevende spill. Gjerne på høy oppløsning. Er egentlig ikke så veldig interessant om man får 10200 eller 10700 3Dmarks (ihvertfall ikke for min del)

 

Prøvd Fraps med Far Cry, men fikk ikke noe resultat... Uansett kjørte jeg det på max på absolutt alt (1280x1024 på min 17"), og alt gikk glattere enn glatt, vil tippe det går over 60 fps.

 

 

EDIT: Glem det...

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...