Gå til innhold

Noen som vet hvor en får kjøpt slike?

Mr-Smith

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en får kjøpt slike? (tenker ikke på webshoper, men lokale butikker osv)

Trenger 2 stk 1/2" til vanntanken min

365.jpg

Noen som vet hva dei heter?

Bor i ålesund så hadde vært kjekt om noen hadde vist om en butikk som har

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke i farta hva det heter dær ute, men rett utenfor Rema 1000 i nedre stradgate (nesten i steinvågen). På andre sida av gata for politistasjonen. Det er huset som er utenfor R1000. Dem selger alt av slanger og ting og stæsj dær, så dær må veære nibbler også...

- Machine og ships i samme gata, bare litt nermere sentrum

- Jærnia eller hva jærnvarehandelen i gågata heter (på skrå fra narvesen)

- Dombås & Jensen 200m utenfor kolvikbakken u-skole

- Remvik og standal, båtforetning (motorer og stasj) i nørvevika

- Rørlegger/badrom/ting og stasj som har med vann og gjøre-forhandlern i kjellern på møller city, under macdonalds i sentrum

- Jernvarehandlern i nederste etasje (??) på stor-senteret

Så på en post at SirHartge sa dem kosta 18,- stk eller.no slikt, så hvis du mailer han så får du vel vite hvor han kjøpte sine

Lenke til kommentar

Hvor stor er den? har den en etterfyllings-mulighet? Hvor mye skal du ha for å lage en til til meg? (bor i volsdalen)

Trenger en hvor jeg får stappa i ei aqua bee 1000L/h pumpe nede, pluss litt vann. ... men det hadde vært en stor fordel om det var en form for skrukork hvor man kan stappe nedi mere vann

Lenke til kommentar

kan se hva jeg finner på jobben på mandag..... må vel ha en som er ca 10cm høy da du, så må jeg finne en plass de selger nipplene (kan ikke mase mer på vegsund slippen)

Er skrulokk på den

ny%20vanntank%20ferdig.jpg

Vet at det er dårlige bilder, men har bare et webcam tilgjengenlig for øyblikket :razz:

Den jeg skal ha er ikke mer en 6 cm høy, men skaffer mye større.

Har en til her, den er på 17*13*8 (L*B*H)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Mr-Smith på 2002-04-12 17:37 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Mr-Smith på 2002-04-12 17:39 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Mr-Smith på 2002-04-12 17:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...