Gå til innhold

Polygone antall på hl2 modeller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det snart kommer noen offisiell utalelse om hvor mange polys man kan bruke.. men går jeg for en 4000 når jeg driver med fps viewen så må d vel være bra!

Edit: eller lavere seff viss det blir mulig å gjøre det noelunde like bra.

Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt off topic, men jeg lurer på når det kommer en FPS som greier å la meg se nedover, og faktisk se resten av kroppen min også. Beina som går/springer osv.

Føles litt som om man bare styrer et våpen/par armer som henger i tomlufta egentlig. Særlig i såkalt realistiske spill.

Trespasser prøvde på dette for maaaaaange år siden, men det funka ganske dårlig. Er visst veeeldig mye ekstrajobb.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men jeg lurer på når det kommer en FPS som greier å la meg se nedover, og faktisk se resten av kroppen min også. Beina som går/springer osv.

Føles litt som om man bare styrer et våpen/par armer som henger i tomlufta egentlig. Særlig i såkalt realistiske spill.

Trespasser prøvde på dette for maaaaaange år siden, men det funka ganske dårlig. Er visst veeeldig mye ekstrajobb.

spillet heter operation flashpoint

Lenke til kommentar
Litt off topic, men jeg lurer på når det kommer en FPS som greier å la meg se nedover, og faktisk se resten av kroppen min også.

Thief: Deadly Shadows har denne funksjonaliteten.

Videre er det vel få 3D-motorer som har innebygde grenser for hvor mange polygoner hver figur kan bestå av? Ville tro at det er helt ubegrenset. Praktiske forhold og optimaliseringer gjør selvsagt at det ikke er spesielt smart å pushe 5K-poly-modeller i Quake, men det høres da usannsynlig ut at det ikke skulle være mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...