Gå til innhold

Kontaktlinser HEEELP!

chil

Anbefalte innlegg

jeg prøvde en renseveske en gang som linsene skulle ligge i 6 timer. En dag jeg hadde vært på fylla greide jeg å sette på linsene etter bare noen timer. Fy faen det brant... :scared: etterpå så jeg ut som satan sjøl med illrøde øyer. :laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tbone: åh, det er helt for jævlig, gjort det et par ganger jeg å. Svir som F. og blir nesten umulig å få ut linsen igjen. Blir stående og la det svi en stund, for jeg fikk ikke opp øyet. Det svidde i mange timer etterpå.

Bruker selv halvårs linse, trur det er få som gjør det egentlig. Har fått vite av øyenlegen min at jeg ikke kan bruke måneds eller dagslinse. Trasi egentlig.

har mistet en linse. Å da var det baluba i huset. (1 linse koster 1200 Kr) :roll:

Lenke til kommentar

Jeg opplever jevnlig at linser sklir på baksiden av øyeeplet, det er dumt for da er jo linsen helt bortkastet og jeg må ta på en ny. Den kommer tilbake om en dag eller to men er da ubrukelig :/

Husk forresten på at dagslinser blir tette etter en dags bruk og ødelegger øyet i lengden om du går med de lenger enn de er beregnet for. Jeg gikk på en smell der men øynene er helt bra igjen nå.

Er rart alle er så voldsomt uforsiktige med øynene sine forresten, jeg tipper noen av dere tilogmed har prøvd å poppe ut øyet med en skje eller noe, bare for å teste.

Edit, Noen som klarer å ta på linser på begge øynene samtidig?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Månedslinser funger fett for meg. Er slitsomt å ta dem av hver kveld og på igjen om morgenen.

Når jeg skulle få linser måtte jeg bestille 3 ekstra optiker timer for jeg klarte ikke å få den jævla linsa på øyet...Den lille dama som skulle lære meg det så skikkelig rart på meg hver gang jeg kjørte linsa opp i panna...

Lenke til kommentar
Er rart alle er så voldsomt uforsiktige med øynene sine forresten, jeg tipper noen av dere tilogmed har prøvd å poppe ut øyet med en skje eller noe, bare for å teste.

:p

Edit, Noen som klarer å ta på linser på begge øynene samtidig?

Neeeei! Klarer du? :wow:

Den lille dama som skulle lære meg det så skikkelig rart på meg hver gang jeg kjørte linsa opp i panna...

:D Sto plutselig mye genialt i denne tråden! :wee:

Lenke til kommentar

For de som vurderer å skifte linsetype eller skal få seg linser så anbefaler jeg den typen månedslinser du kan ha på døgnet rundt. Har hatt slike i snart to år og de er særdeles behagelig å ha på. Ble anbefalt av min optiker å ta dem ut en gang i uka, noe som er en fordel, men jeg har likevel klart meg flere uker i strekk.

Er uansett ikke så veldig mye dyrere enn vanlige månedslinser, mener og tror at de er billigere enn dagslinser.

Lenke til kommentar

bruker tretidagers linser.... det står på reklamen at man kunn trenger 5 min hver måned.. det er feil!!!! jeg tar linsen på pekefingeren, åpner øyet med fingerene, stikker linse på, prøver å presse lufta ut, MEN DEN KOMMER HELE HELE TIDEN MED UT IGJEN!!!! eller etter et par dager blunker jeg dem ut.. hellvette glemte å ta på linsene i dag... grue grue grue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...