int20h Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dell satser på PCI Express Dell har bestilt store mengder grafikkort basert på den nye PCI Express standarden. Den heldige leveringspartneren sies å være MSI - Microstar International. Les artikkelen her Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Bør man vente med å kjøpe grafikk kort til PCIx kommer for fult?, Jeg personelig tviler sterkt på at den vil føre til noen særligytelsesøkining i begynnelsen, blir vel samma som AGp4x vs 8x Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Blir nok ikke helt nødvendig med det første nei. Skjermkort klarer såvidt jeg vet ikke utnytte AGP 4x fullt ut engang. Btw. bildet i artikkelen funker ikke. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 nja, de klarer vel 4x ganske bra, men sliter med 8x? Eller er jeg helt på jordet? Det er i alle fall ikke vits i å gå for PCI-E bare for navnet sin skyld. Setter meg på gjerdet en god stund til jeg Lenke til kommentar
majuz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 bra folk for øynene opp for ATI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå