Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fengslet for spamming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok at de skal straffes med fengsels straff men 7 år da !?

Selvsagt er 7 år passende. Hadde det vært opp til meg har han fått enda mer. Får håpe denne saken setter en vekker i alle andre bastardene som sender ut sånn dritt.

Lenke til kommentar
Greit nok at de skal straffes med fengsels straff men 7 år da  !?

Selvsagt er 7 år passende. Hadde det vært opp til meg har han fått enda mer. Får håpe denne saken setter en vekker i alle andre bastardene som sender ut sånn dritt.

Når nokon sei dette er det ikkje også rett at fildelerar bør bli slått minst like hardt ned på..?? Kan ikkje akkurat sei at eg har opplevd at nokon her på forumet har gått like hardt ut mot fildeling, men det som irriterar dei derimot skal visst ha ytterst harde straffeutmålingar?? :hmm:

Ingenting personlig i mot deg rottert. Er enig i at man skal straffast for å spamme i så stor skala, men straffa kjem nok hovusaklig frå dei andre lovbrudda han gjorde. Likevel eit godt slag for dei som er i mot spam :p

Edit: Skreiv feil namn :p

Endret av rener
Lenke til kommentar
Greit nok at de skal straffes med fengsels straff men 7 år da !?

Som tidligere nevnt her, må han sikkert ikke sone alle 7 årene uansett.

Men syns det er bra de slår såpass hardt ned på dette i utgangspunktet, det får kansje andre til å tenke seg om to ganger før de trykker på send knappen ;)

Lenke til kommentar

Ja,det finnes rettferdighet i verden,kjempebra at spammere endelig blir dømt

Jeg er så sykt lei av junkmail hotmailen min.

Dette at han får 7 år er sikkert mest for og statuere et eksempel ovenfor andre spammere,en glags advarsel,var faen meg på tide at noe sånt skjedde,andre spammer får sikkert ikke like lang straff som han.

Lenke til kommentar

21 år for mordbrann kan man få... men i sverige er det vel livs tid..

Norge er ALT for mild på straffene, folk må lære.

Det skulle ha vært en slags internasjonal lov som forbød spam mail, og som kan gi en bot om man jør det...

Lenke til kommentar
Hehe, ser de har endret teksten etter jeg leste den. Det sto noe sånt:

Han må sone ihvertfall 3.5 år av straffen, og det skulle vel være tid nok til at han kan miste såpen minst en gang...

Kan det tenkes at personen som skrev artikkelen er litt lei spam ;)

Seriøst, så synes jeg at 7år var litt strengt, men han fortjener det. Det er værre ting man kan gjøre enn å sitte foran en pc og sende ut mail, men at han tapte det søksmålet fortjente han så hardt som det går ann!

Lenke til kommentar
Hehe, ser de har endret teksten etter jeg leste den. Det sto noe sånt:

Han må sone ihvertfall 3.5 år av straffen, og det skulle vel være tid nok til at han kan miste såpen minst en gang...

Kan det tenkes at personen som skrev artikkelen er litt lei spam ;)

Seriøst, så synes jeg at 7år var litt strengt, men han fortjener det. Det er værre ting man kan gjøre enn å sitte foran en pc og sende ut mail, men at han tapte det søksmålet fortjente han så hardt som det går ann!

"Amerikanske Howard Carmack fikk i går sin straffeutmåling av retten i Buffalo, New York etter å ha blitt dømt for forfalskning, identitetstyveri og falske forretningspapirer i mars.

"

er ikke bare å sitte hjemme på gutterommet og pumpe ut mail det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...