P-in-P Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har et spill som heter Katoo Weird Warrior på min S55, men jeg sitter fast! Er det noen som kan hjelpe meg? Litt info vedrørende problemet; Det er på level 5, jeg har fjernet alle fiendene, kommet til toppen der det er 2 brytere som gjør at jeg detter ned etter at jeg har gått over døm, men det kommer ingen dør noe sted! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) har ikke peil, men vil bare si at denne tråden er vel rimelig feilposta eller vet ikke helt egentlig. EDIT: leif. Endret 28. mai 2004 av sjaban Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Kan ikke si at den er feilpostet siden det er spill til en mobil deter snakk om! Og hvis du bare svarer for å si at den er feilpostet kan du heller bruke report knappen så avgjør noen som har peil Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Den ville vel passet litt bra på Annent eller søppel? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Den ville vel passet litt bra på Annent eller søppel? Tja kanskje, men nok en gang så er report knappen det beste alternativet Er det ingen som kan si litt ontopic her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå