Gå til innhold

Planetside - noen som spiller?

Anbefalte innlegg

Er det noen som fortsatt spiller Planetside på dette formumet? Jeg har hatt spillet siden det kom ut. Det var veldig gøy en stund, men til slutt gikk jeg lei. Likevel, nylig tok jeg det frem igjen og storkoser meg med det ettersom mange nye elementer er lagt til i spillet.

Hvis det er noen som har lyst kunne det vært gøy å teame opp en kveld med et lag bestående utelukkende av nordmenn! :thumbup:

For de som lurer: PS er en futuristisk mmofps implementerer spilldesign fra spill som Battlefield og kombinerer det med rollespillelementer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm de siste 2 månedene? Vel, de har forandret på mange av bilene. Ser at du spiller NC (Hvilket jeg også gjør). Den nye NC Thunderer sparker meget godt fra seg :p

edit: typo

Endret av IceCone
Lenke til kommentar

Jeg har ikke Planetside men har alltid vurdert å kjøpe det...MEN først trenger jeg selvsagt litt info!

Planetside er et Onlinespill(?) som er en slags blanding av BF og Breed?

Hvis det er et online spill, koster det mye pr mnd???

*krysser fingrene og håper på at det ikke er et online spill)

Lenke til kommentar
[iC' date=28/05/2004 : 16:00] Jeg har ikke Planetside men har alltid vurdert å kjøpe det...MEN først trenger jeg selvsagt litt info!

Planetside er et Onlinespill(?) som er en slags blanding av BF og Breed?

Det er et online-spill, ja. Da jeg spilte det fikk jeg en måneds gratis prøvetid, uten noen forpliktelser. Vet ikke om de har det fremdeles, men sjekk det ut. Jeg likte spillet veldig godt den perioden jeg spilte, men slutta fordi grafikkortet mitt suger.

Lenke til kommentar

Jepp, kun online spill. Koster 90,- i måndeden hvis du betaler en gang i måneden, og mindre hvis du betaler for lengre perioder.

For tiden er det ikke noen gratis demoversjon å oppdrive. (Unntatt hvis man kjenner noen som har det og kan låne CD'ene. Da kan man få tilsendt en demo-key på e-post)

Gameplayet er som Battlefield bare mer utvidet. Faktisk så er mange av de tingene som kommer i BF2 implementert i Planetside. Jeg snakker her om oppdeling av mindre lag, platoons, kommandører som tar strategiske beslutninger o.l. I tillegg er det jo flere hundre spillere som kjemper mot hverandre, og ikke begrenset til 64 spillere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...