IceCone Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er det noen som fortsatt spiller Planetside på dette formumet? Jeg har hatt spillet siden det kom ut. Det var veldig gøy en stund, men til slutt gikk jeg lei. Likevel, nylig tok jeg det frem igjen og storkoser meg med det ettersom mange nye elementer er lagt til i spillet. Hvis det er noen som har lyst kunne det vært gøy å teame opp en kveld med et lag bestående utelukkende av nordmenn! For de som lurer: PS er en futuristisk mmofps implementerer spilldesign fra spill som Battlefield og kombinerer det med rollespillelementer. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har nå hatt en 2mnd pause, vurdere sterkt å ta det opp igjen. Har det kommet noe kult siden sist?, vet de er litt trege på nye updates osv. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Hmm de siste 2 månedene? Vel, de har forandret på mange av bilene. Ser at du spiller NC (Hvilket jeg også gjør). Den nye NC Thunderer sparker meget godt fra seg edit: typo Endret 28. mai 2004 av IceCone Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har ikke Planetside men har alltid vurdert å kjøpe det...MEN først trenger jeg selvsagt litt info! Planetside er et Onlinespill(?) som er en slags blanding av BF og Breed? Hvis det er et online spill, koster det mye pr mnd??? *krysser fingrene og håper på at det ikke er et online spill) Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 [iC' date=28/05/2004 : 16:00] Jeg har ikke Planetside men har alltid vurdert å kjøpe det...MEN først trenger jeg selvsagt litt info!Planetside er et Onlinespill(?) som er en slags blanding av BF og Breed? Hvis det er et online spill, koster det mye pr mnd??? *krysser fingrene og håper på at det ikke er et online spill) Det er et online-spill, ja. Da jeg spilte det fikk jeg en måneds gratis prøvetid, uten noen forpliktelser. Vet ikke om de har det fremdeles, men sjekk det ut. Jeg likte spillet veldig godt den perioden jeg spilte, men slutta fordi grafikkortet mitt suger. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hvis det er et online spill, koster det mye pr mnd???*krysser fingrene og håper på at det ikke er et online spill) Jepp, kun online spill. Koster 90,- i måndeden hvis du betaler en gang i måneden, og mindre hvis du betaler for lengre perioder. For tiden er det ikke noen gratis demoversjon å oppdrive. (Unntatt hvis man kjenner noen som har det og kan låne CD'ene. Da kan man få tilsendt en demo-key på e-post) Gameplayet er som Battlefield bare mer utvidet. Faktisk så er mange av de tingene som kommer i BF2 implementert i Planetside. Jeg snakker her om oppdeling av mindre lag, platoons, kommandører som tar strategiske beslutninger o.l. I tillegg er det jo flere hundre spillere som kjemper mot hverandre, og ikke begrenset til 64 spillere. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Spiller litt av og til Hvis jeg gidder BTW: TR is teh r0xx0r Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 For de av dere som har lyst til å prøve Planetside så er det nå mulighet til å laste ned spillet GRATIS og spille det i en måned til redusert pris ($10). Planetside Trial Hvis dere gjør det, gå for New Conglomerate Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Startet dagen det kom ut, men gikk lei etter 8 mnd eller no slikt. Driiit bra spill, men ble litt kjedelig i lengden. Morsomt å teame opp med en annen, og ta en tanks og bytte på å kjøre. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Driver å testet ut PS for tiden under nicket: "ZaiRoX" Spiller selvfølgelig VS Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Spillte mye PS før, bestemte meg å ta opp spillet å spille litt igjen, men slutta fort.. Jeg syntes det blir for ensformig Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvem server er det meste norsker på? Jeg skal begynne og spille nå.. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har da ikke råd til sånt jeg!! Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Hvem server er det meste norsker på? Spill på Werner! De andre serverne er amerikanske, dårlig ping og lite folk på kveldstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå