Dr3as Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Satt her på jobb, tenkte.. opera på mobil er fett.. trykke www.hw.no og så starta den å loade.. og loade og loade.. joda det ble rimelig bra faktisk.. men mye bilder osv. Hvorfor ikke lage en mobil.hw.no så å si uten bilder, med de samme nyhetene som er på forsiden? uten masse linker videre til ditt og datt.. bare for å kunne lese nyheter som interesserer oss hw.no folk? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Om den oppdateres eller ikke vet jeg ikke men det er en betagreie ute på wap.begin.no edit; ser ut som om den er oppdatert, men du får bare ingresser der Endret 28. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er jo ikke vanskelig å slå av bildene i mobil-opera da.... Men linkene kommer fremdeles til å være der....... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Om den oppdateres eller ikke vet jeg ikke men det er en betagreie ute på wap.begin.no edit; ser ut som om den er oppdatert, men du får bare ingresser der Det er meningen med wap, man skal ha det plaint, enkelte artikler kan og leses Lenke til kommentar
OeO Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 vg har vel alle sine artikler i sin helhet på wap.vg.no Kjekt når man sitter alene på t-banen... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hadde vert koselig med Hardware.no nyheter på WAP. wap.hw.no ? Når jeg skrev inn wap.begin.no fikk jeg "Your client is not allowed to acces the requested object." Klarer ikke min Sony Ericsson Z600 å lese siden, eller er det noe jeg gjør feil? Har tenkt på en wap.hw.no siden jeg fikk mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå