Crazychip Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 I min jobb i IT-avdelingen så får jeg mangen dumme spørsmål, men dette er noe av det dummeste noen har spørt meg: En ansatt ringt pga at skjermen ikke virket, så jeg undersøkte å sa at ha skulle få en ny. Da spurte han "har jeg mistet alle snarveien min og sånn nå?" Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hva er så dumt med det? Ikke alle har like peiling eller er like interesserte i data som deg. Jobber selv i en IT-avdeling, og jeg får sånne spørsmål stort sett hver dag. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja dette er dagligdags. Er ekstremt mange som har lite og ingen kunnskap om en datamaskin. Spørsmålet "Hvordan lage en snarvei" og "Skrivebordet??!!? Hva er det?" dukker støtt og stadig opp når folk spør meg om hjelp. dacourt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Var ei som ba en kollega av meg om å ta med "den boksa under pulten", den brukte hun ikke, også bråkte den sånn Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Var ei som ba en kollega av meg om å ta med "den boksa under pulten", den brukte hun ikke, også bråkte den sånn Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Var ei som ba en kollega av meg om å ta med "den boksa under pulten", den brukte hun ikke, også bråkte den sånn :lol: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Dere vet vel hva som skjer når man har en diskett i floppyen når man starter? vel jeg hørte dette fra Onkelen min... "Jeg har noe galt med datamaskinen min... Når jeg starter står det at jeg skal sette inn en non system disk" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Standard er vel at at folk kaller selve maskinboksen (kabinett med innhold) for harddisk, og hørte en gang denne; "Kan du skru harddisken opp i skrivebordet..?" "Ja, men hor foretrekker du at jeg legger alt det andre..?" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hehe, var en som var innom her for å hente en ny PC han hadde bestilt og som var klar, han hadde litt peiling og skulle klare å koble den til selv. Vel, han komemr og sier: "Jeg skulle hente en ny harddisk", kollegaen min sier ja, ok. Går rolig og henter en gammel harddisk i ei hylle og gir den til karen som skulle hente en ny PC Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Var ei som ba en kollega av meg om å ta med "den boksa under pulten", den brukte hun ikke, også bråkte den sånn Tok du den med deg? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hørte om en som ringte supporttelefon hos ISP med spørsmål om fakturering av internettbruken... Han kunne ikke fatte at beløpet kunne være så stort siden han brukte Word (!) så lite..... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hørte om en som ringte supporttelefon hos ISP med spørsmål om fakturering av internettbruken... Han kunne ikke fatte at beløpet kunne være så stort siden han brukte Word (!) så lite..... Søtt. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Standard er vel at at folk kaller selve maskinboksen (kabinett med innhold) for harddisk, og hørte en gang denne; "Kan du skru harddisken opp i skrivebordet..?" "Ja, men hor foretrekker du at jeg legger alt det andre..?" Ja, jeg gjør det men bare fordi jeg ikke gidder å lære meg til å si kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå