Nénmacil Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har nå kommet i den situasjonen der jeg ønsker å teste ut CSS med div. Jeg har i midlertid støtt på et lite problem, som jeg ikke klarer å finne en god løsning på. Saken er at ved bruk av div på denne siden, så vil ikke div nr. 2 strekke seg helt ned (100%) i nettleseren IE, dette fungerer i Opera (har ikke testet Mozilla eller andre nettlesere). Koden finnes forresten HER. Jeg hadde satt pris på dersom noen kunne hjulpet meg et stykke på vei. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 legg til i body i css; height: 100%; legg dette til i css; html { height: 100%; } Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Takker body { height: 100%; } Denne koden fungerte. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Takker body { height: 100%; } Denne koden fungerte. Du må legge til den andre også, dette pga en opera "bug" , noen gang fungere ikkje 100% på kun body. Endret 28. mai 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå