Crazychip Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg var helpdesk på et LAN-party eg gang og tidlig på morgenen den siste dagen hører vi et smell etterfulgt av diverse mindre positive elektriske lyder. jeg og en annen går og undersøker og finner en fyr som ser dødt på pcen sin mens det kommer røyk ut av PSUen. Vi sier at han må koble fra hele greia å få det der fiksa. Etter at vi har gått tilbake til helpdesken kommer plutslig fyren bort til oss og spør, "må jeg ha ny strømforsyning nå?" Endret 28. mai 2004 av N_E_O Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 .... AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*trekke pusten*HAHAHAHAHAHAHA.... Er ikke alle som kan alt. Teit post. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 stakkars hjerne. å bli mishandlet så grovt burde være straffbart. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Da skulle du bare ha sagt "Nei, du trenger bare å ha over litt vann, la PSU ligge i et par timer. Deretter kan du bare kobble den på igjen og voila" Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Da skulle du bare ha sagt "Nei, du trenger bare å ha over litt vann, la PSU ligge i et par timer. Deretter kan du bare kobble den på igjen og voila" Hehe Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Var det Q-Tec? Tenkte det samme Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har skjedd en venn av meg.... q-tec......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå