Gå til innhold

anbefalte STILLEGÅENDE grafikkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermkortet Carnifex anbefalte er jo nettopp en 9800 Pro Ultimate Edition. Jeg har selv forgjengeren, et 9700 Pro Ultimate Ed. Kjempefornøyd, men vær obs på at det beslaglegger et par ekstra PCI-plasser. (Én ekstra, men du må gi den litt luft også...)

Lenke til kommentar

Ellers har MSI stillegående viter. Mitt FX5900XT er garantert å være under 28db (fra MSI) og det er umulig å høre det med en gang det kommer inn i et kabinett. MSI sitt 5700 skal også være veldig bra.

Men du skal vel kanskje helt sikkert ha Radeon?

_

johanf

Lenke til kommentar
Ellers har MSI stillegående viter. Mitt FX5900XT er garantert å være under 28db (fra MSI) og det er umulig å høre det med en gang det kommer inn i et kabinett. MSI sitt 5700 skal også være veldig bra.

De er veldig bra på det med støy, ja! Kan nesten ikke høres. Absolutt noe å vurdere.

Lenke til kommentar

Ja, enig der.. er vel billigere å kjøpe Radeon 9800PRO med vifte, så Zalman Heatpipe i tillegg.. blir vel billigere ville jeg tro? Sjekka ikke før jeg skreiv så rett meg om jeg har feil :p

Endret av ondfisK
Lenke til kommentar

Kort med Artic Cooling (??) kjølere er vel også meget lavmælte av seg? UE er vel det ultimate når det gjelder å "holde kjeft" blant kort fra butikken, alternativene er å trykke på kjølingen selv (tenker på high-end kortene). Radeon 9600 har også samme egenskap som UE, det har alle andre produsentene også (altså viftefri).

Lenke til kommentar

Kjøp et Radeon 9800Pro løst, samt en Artic VGA Silencer rev3. i tillegg (fås hos netshop for 1850,- + 165,-).

Hvis du ikke vil montere selv, kan du kjøpe IceQ edition av kortet for 2295,-, da får du i tillegg kjøleribber på RAMen...

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...